Blog

Twitter – Τι παρουσιάζεις;

Χρησιμοποιείς το twitter στο social media marketing της εταιρίας σου ή το έχεις αφήσει για αργότερα;

Σε κάθε περίπτωση το Twitter βοηθά για real time marketing, και αν το χρησιμοποιήσεις έξυπνα θα έχεις μια ευκαιρία να αρχίσεις να βλέπεις αποτελέσματα.

Τι είναι το Twitter

Το Twitter είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας, που επιτρέπει να στείλεις ένα μικρό μήνυμα (tweet) μέχρι 140 χαρακτήρες σε αυτούς που σε ακολουθούν (followers).

Τα tweets μπορούν να περιλαμβάνουν link σε οποιοδήποτε web περιεχόμενο (blogpost, ιστοσελίδα, PDF, κτλ.) ή μια φωτογραφία ή ένα video.

Ο κόσμος ακολουθεί (subscribe) το λογαριασμό της εταιρίας σου στο Twitter, κι εσύ ακολουθείς άλλους ανθρώπους και άλλες εταιρίες. Αυτό σου επιτρέπει να διαβάζεις, να απαντάς και να κοινοποιείς tweets με τους followers (retweet).

Παρουσίαση της εταιρίας σου

Ο λογαριασμός και το προφίλ στο Twitter είναι τα θεμέλια της παρουσίας σου. Είναι μια ευκαιρία να πεις την ιστορία της εταιρίας σου και να μιλήσεις για σένα στην κοινότητα του Twitter.

Είναι σημαντικό η παρουσία σου στο Twitter να έχει το ίδιο look και αίσθηση όπως στα υπόλοιπα online εργαλεία που εμφανίζεσαι. Αυτό θα βοηθήσει τους άλλους να αναγνωρίσουν την εταιρία σου και να εμπιστευτούν και τον λογαριασμό στο twitter. Διάλεξε το όνομα και τις εικόνες που έχεις στη σελίδα σου και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείς.

Διάλεξε το όνομα σου στο Twitter

Τίποτα δεν εκφράζει καλύτερα μια εταιρία στο Twitter από το όνομα της. Αυτό το όνομα θα εμφανίζεται δίπλα σε όλα τα tweets, και με βάση αυτό θα την αναγνωρίζουν.

Διάλεξε ανάμεσα στο προσωπικό σου όνομα και στο όνομα της εταιρίας σου. Απέφυγε τα σημεία στίξης για να είναι εύκολο κάποιος να το γράψει σε κινητό και tablet.

Αν το όνομα της εταιρίας σου δεν είναι διαθέσιμο, διάλεξε ένα όσο περισσότερο παρόμοιο μπορείς για να είναι κοντά στο δικό σου.

Εικόνες Προφίλ

Το Twitter χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές εικόνες στους λογαριασμούς. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις και τις 2 για να αναδείξεις την εταιρία σου. Ανέβασε τες στο προφίλ σου από τις ρυθμίσεις λογαριασμού (account settings).

Η εικόνα προφίλ σου είναι η τετράγωνη που εμφανίζεται δίπλα σε κάθε tweet που στέλνεις. Εκεί μπορείς να βάλεις το logo της εταιρίας σου.

Σημείωση: Πολλές μικρές εταιρίες χρησιμοποιούν το όνομα της εταιρίας τους για όνομα λογαριασμού και μια προσωπική φωτογραφία για εικόνα προφίλ. Αυτό προσθέτει μια προσωπική πινελιά στην παρουσία τους στο Twitter.

Το header profile είναι μια μεγάλη background φωτογραφία που μπορείς να δώσεις το στίγμα της εταιρίας σου, παρόμοιο με την cover photo του facebook, και εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας.

Χτίσε δυνατές βάσεις

Είναι σημαντικό να συμπληρώσεις το προφίλ σου σε όλα τα πεδία μέχρι το τέλος. Κάθε χαρακτηριστικό δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για την επιχείρηση και συνεισφέρει σε αυτό που θες να παρουσιάσεις συνολικά.

Μην αφήσεις τα 3 πιο σημαντικά χαρακτηριστικά στις ρυθμίσεις (account settings):

#Τοποθεσία: Δήλωσε αναλυτικά που μπορούν να σε βρουν.

#Website: Γράψε την διεύθυνση της ιστοσελίδας σου για να δουν τη δουλειά σου.

#Βιογραφικό: Έχεις 160 χαρακτήρες να πεις ποιος είσαι και τι κάνεις. Μίλα για τα πλεονεκτήματα σου σε προσωπικό ύφος για να δώσεις ζωντάνια στο προφίλ σου.

Previous Post Next Post

You Might Also Like