Blog

Το Facebook Plan ξεκινά από το κοινό σου

Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ένα Facebook Plan πριν ξεκινήσουν τη διαφήμιση τους στο Facebook, ξεκινούν με ένα σχέδιο. Σε αυτό το άρθρο θα κάνουμε μια εισαγωγή στο πως πρέπει να ξεκινά ένα τέτοιο σχέδιο για να έχει τις πιθανότητες να πετύχει.

Το πλάνο πρέπει να ξεκινά από το κοινό της σελίδας σου. Όχι από το πόσες πωλήσεις θέλεις να κάνεις ή πόσα like περιμένεις στη σελίδα σου. Αν δεν εστιάσεις στο κοινό, η προσπάθεια πολύ πιθανόν να αποτύχει.

Σκέψου τον ιδανικό πελάτη. Ρώτα τον εαυτό σου:

  • Είναι άντρας ή γυναίκα;
  • Πόσο χρονών είναι;
  • Πού μένει;
  • Είναι ελεύθερος ή παντρεμένος;
  • Έχει παιδιά;
  • Τι μόρφωση έχει;
  • Τι εισόδημά έχει;
  • Τι του αρέσει;
  • Τι δεν του αρέσει;

Ξεκίνα κάνοντας μία εικόνα αυτού του ατόμου στο μυαλό σου. Προσπάθησε να μπείς στη θέση του και να κατανοήσεις πως σκέφτεται.

Αυτό είναι το κοινό που στοχεύεις. Αυτό το άτομο είναι η πηγή της έμπνευσής σου.

Άκου προσεκτικά τι λέει το κοινό γύρω από το brand σου και επικοινώνησε μαζί τους. Δώσε απαντήσεις. Άμεσα. Πρέπει να υπάρχει άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές-fans.

Υπάρχουν πολλά brands που κάνουν άσκοπες αναρτήσεις στη σελίδα τους, χωρίς σαφή σκοπό ή κατεύθυνση. Η προσέγγιση αυτή είναι ασυνεπής προς το κοινό, και το αποτέλεσμα αναμενόμενο: πολύ μικρό εώς καθόλου engagement από τους fans, οι οποίοι παύουν σιγά σιγά να ενδιαφέρονται και δεν ασχολούνται με αυτές.

Εστιάζοντας στο κοινό σου, ουσιαστικά θέτεις τις βάσεις πάνω σε μια στρατηγική που λειτουργεί.

Previous Post Next Post

You Might Also Like