Blog

Το word of mouth και η αλήθεια

Οι συστάσεις για ένα προϊόν από στόμα σε στόμα ήταν και παραμένουν το πιο δυνατό μέσο διαφήμισης!

Είναι όμως εύκολο για ένα brand να πετύχει στη διαφήμιση από στόμα σε στόμα;

Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό κοινού που δε μιλάει πολύ στα social media, γιατί δε θέλει να εκτεθεί. Πολλοί φοβούνται ή ντρέπονται και δε νιώθουν άνετα να μιλάνε συχνά για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο και για τις εμπειρίες που είχαν online.

Ασφαλώς υπάρχει και ένα ποσοστό που του αρέσει να καταθέτει την άποψη του, αλλά ο περισσότερος κόσμος απλά δε το κάνει, και αυτή ίσως να είναι τελικά η πρόκληση για έναν marketer. Γιατί η αλήθεια είναι πως το word of mouth έρχεται από μόνο του, όταν το κοινό δεχτεί τα κατάλληλα ερεθίσματα και θελήσει να πει τη γνώμη του και να συστήσει ένα προϊόν και σε άλλους.

Για να γίνει αυτό πρέπει οι marketers να δώσουν περισσότερη σημασία στο connecting και όχι στο collecting στα social media.

Φυσικά χρειάζεται το brand να χρησιμοποιήσει το κατάλληλο μήνυμα στην επικοινωνία του με το κοινό. Ένα μήνυμα όμως που στηρίζεται σε μια αλήθεια. Έτσι ώστε ο κόσμος να μπορεί να αναγνωρίσει το μήνυμα και τη σημασία του στην πράξη και στη σχέση του με το εκάστοτε προϊόν.

#Tip:
Το χιούμορ μπορεί να αποδειχτεί ο πολυτιμότερος σύμμαχος ώστε να «περάσει» πιο εύκολα το κατάλληλο μήνυμα. Με το χιούμορ το μήνυμα «μπαίνει» πιο εύκολα στο μυαλό του κόσμου. Και αυτός είναι ο ρόλος του..

Previous Post Next Post

You Might Also Like