Blog

The Liking Principle

Σε όλους μας αρέσει να κάνουμε πράγματα με ανθρώπους που συμπαθούμε και προφανώς να κάνουμε και δουλειές μαζί τους. Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν αυτήν την αρχή στο e-commerce έχουν καταφέρει τεράστιες επιτυχίες στις πωλήσεις. Ο κόσμος προτιμά να αγοράζει από φιλικά e-shops, που τα ξέρει τα συμπαθεί και τα σέβεται και νιώθει να έχει κάποια σχέση μαζί τους.

Όμως πως μπορεί μια εταιρία να το πετύχει αυτό; Πως θα κάνει το κοινό να τη συμπαθήσει και να του αρέσει;

Το κλειδί σε αυτή την ερώτηση δεν είναι τόσο τι πρέπει να κάνει μια εταιρία για να τη συμπαθήσει το κοινό αλλά τι θα κάνει η εταιρία για να έρθει αυτή κοντά στο κοινό και να δείξει πόσο της αρέσει το κοινό. Πολύ συχνά οι marketers ανησυχούν και κάνουν προσπάθειες για να γίνουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα που αντιπροσωπεύουν αρεστά στο ευρύ κοινό χωρίς να καταλαβαίνουν ότι το κοινό θα ανταποκριθεί φυσικά και από μόνο του αν εκείνοι πρώτοι δείξουν ότι εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος με το κοινό τους και δουλέψουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Δείτε 4 συγκεκριμένους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το brand σας influential και το κοινό σας  να σας εμπιστευθεί και να έρθει σε σας.

  1.       Φυσική έλξη – Το καλό design της σελίδας μπορεί να έλξει με φυσικό τρόπο τους επισκέπτες της σελίδας σας, αν φροντίσετε να το στήσετε με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει ειλικρίνεια και να παρέχει ασφάλεια και αξιοπιστία.
  2.       Ομοιότητα – Όπως μας αρέσουν άνθρωποι που είναι σαν εμάς, με κοινά ενδιαφέροντα, απόψεις, προσωπικότητα και υπόβαθρο, έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τα e-shops. Τα social media και το blog που χρησιμοποιεί το brand για να είναι πετυχημένο, πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που έχει το κοινό του.
  3.       Επιβράβευση – Σε όλους μας αρέσει να ακούμε ένα καλό λόγο ή ένα ευχαριστώ. Και έχουμε την τάση να συμπαθούμε αυτούς που μας επιβραβεύουν. Το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιβραβεύστε τους πελάτες του e-shop σας για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που σας δείχνουν.
  4.        Επικοινωνία και συνεργασία – Νιώθουμε την αίσθηση της ομάδας όταν δουλεύουμε μαζί με άλλους για να πετύχουμε ένα στόχο. Έτσι είναι και όταν συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για να βρουν αυτό που θέλουν ή να απαντήσουμε στις ερωτήσεις τους.
Previous Post Next Post

You Might Also Like