Blog

Πώς να προετοιμάσετε το e-shop σας την περίοδο των γιορτών

Η περίοδος των Χριστουγέννων μπορεί να είναι μία από τις πιο κερδοφόρες του έτους. Όλες οι online επιχειρήσεις ετοιμάζουν την στρατηγική τους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ημερών.

Πολλοί εστιάζουν στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους για να αντέξει πιθανή μεγάλη κίνηση, ώστε να διεκπεραιώνουν τις παραγγελίες γρήγορα και αποτελεσματικά. Υπάρχουν όμως και αρκετοί που δεν προγραμματίζουν τίποτα για την περίοδο των γιορτών, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας.

Δημιουργήστε ένα marketing plan για αυτήν την περίοδο
Το κλειδί για την περίοδο των γιορτών είναι να δοθεί προσοχή σε όλους τους τομείς, μέσα από μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ, ώστε να διαφημιστείτε σε όσα περισσότερα διαφορετικά κανάλια μπορείτε και να προτείνετε τα προϊόντα σας.

Δημιουργήστε ένα newsletter για να πείτε στους πελάτες σας ότι:
– Συμμετέχετε κι εσείς στις γιορτές
– Κάνετε χριστουγεννιάτικες προσφορές
– Προτείνετε δώρα

Γράψτε άρθρα στο blog σας
Ενημερώστε μέσα από το blog σας σχετικά με προσφορές & εκπτώσεις κατά την περίοδο των γιορτών. Το ποιοτικό περιεχόμενο στα άρθρα σχετικά με τις υπηρεσίες σας, βοηθά να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών και του brand name σας.
Προωθείστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω των social media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα σας με χαμηλό σχετικά κόστος. Δώστε προσοχή στα γραφικά και τις σελίδες προορισμού μέσα στο site σας. Εδώ ίσως χρειαστείτε ειδικά γραφικά και σχεδιασμό στην ιστοσελίδα σας έτσι ώστε κάθε προωθητική ενέργεια να συνδέει όλες τις καμπάνιες μαζί.

Τι άλλο;
Έλεγχος και ασφάλεια στο e-shop σας, για μην έχετε προβλήματα υπερφόρτωσης και αργή ανταπόκριση στη σελίδα σας!

Previous Post Next Post

You Might Also Like