Blog

Οι 5 απλές αρχές του viral marketing

Η ιδέα πίσω από το viral marketing είναι να κάνεις τους άλλους να διαμοιράσουν το μήνυμα σου για σένα, μέσα από μια διαφήμιση, όπως για παράδειγμα με ένα video. Υπολογίζεται πως μια τέτοια καμπάνια είναι 1000 φορές πιο αποδοτική από μια απλή διαφήμιση. Στην πράξη όμως, είναι αρκετά δύσκολο να γίνει μια ενέργεια viral, γιατί απαιτεί πολύ προσεκτικό σχεδιασμό και έρευνα. Ακολουθούν 5 βασικές αρχές viral marketing, που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις τη δική σου καμπάνια:

#1. Πάρε θέση

Το viral έχει να κάνει με το συναίσθημα. Πρέπει να έχεις άποψη και να την υποστηρίζεις εμπνέοντας δυνατά συναισθήματα στο κοινό σου. Θες να σε αγαπήσουν ή να σε μισήσουν, να είναι απόλυτα ευτυχείς  ή πολύ θυμωμένοι μαζί σου, ΔΕΝ θες να ευχαριστήσεις τους πάντες, δεν θες να είσαι ουδέτερος, θες να τους ενθουσιάσεις!

#2. Κάνε κάτι απροσδόκητο

Αν θες να ο κόσμος να σε προσέξει πρέπει να κάνεις κάτι εντελώς μη αναμενόμενο. Ξέχνα τι πουλάς με τον συμβατικό τρόπο διαφήμισης και συγκεντρώσου να βρεις μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ιστορία.

#3. Φτιάξε συνέχειες

Όταν ο κόσμος δει την καμπάνια που κάνεις και αρχίζεις να έχεις την προσοχή του, πρέπει να δράσεις. Φτιάξε γρήγορα συνέχειες και δώσε στο κοινό αυτό που θέλει. Μετά σύστησε τους την εταιρία σου.

#4. Share

Το viral είναι το share. Οτιδήποτε κάνει πιο εύκολο το share θα βελτιώσει την καμπάνια. Άρα προωθείς τη διαφήμιση σου όσο περισσότερο γίνεται, ενώ δεν βάζεις κανένα περιορισμό, όπως π.χ. για να το δει κάποιος να γραφτεί στο newsletter ή να κάνει εγγραφή, ή να γίνει μέλος κτλ. Viral σημαίνει να το δουν όλοι.

#5. Σχόλια

Η επαφή με το κοινό είναι ζωτικό κομμάτι μιας viral καμπάνιας. Απάντησε σε ερωτήσεις, σχολίασε απόψεις με στόχο να γίνει το viral πιο διαδραστικό και να εξαπλωθεί σαν ιός (virus) σε όλο το διαδίκτυο!

Previous Post Next Post

You Might Also Like