Blog

Γνωρίστε την Generation C

Η Generation C (δηλαδή connected) αντιπροσωπεύει αυτούς που είναι συνέχεια online μέσα από κινητά, tablets και υπολογιστές. Αυτή η γενιά  δεν αφορά ένα συγκεκριμένο ηλικιακό group, αλλά είναι τρόπος ζωής για ένα κοινό το οποίο συνεχώς αυξάνεται και ξοδεύει περίπου 500 δις (ναι καλά διαβάσατε) στο internet κάθε χρόνο..

Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς και τι συμπεριφορά έχει online;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Generation δε μαθαίνει τα νέα από εφημερίδες και περιοδικά, και δεν περιμένει να δει ειδήσεις. Αντίθετα παρακολουθούν γεγονότα live και online, ενημερώνονται συνεχώς από τα κινητά τους και επικοινωνούν με texts και tweets.

Αυτή η γενιά, μέσα από την τεχνολογία, έχει περισσότερο έλεγχο από ποτέ, και μαζί με τον έλεγχο έχει και μεγαλύτερες προσδοκίες από τα brands και τα eshops. Οι marketers καλούνται να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα, και επαγγελματισμό, ένα κοινό που είναι ενημερωμένο, ψάχνεται, διαρκώς μεγαλώνει και γίνεται δυνατότερο, μέσα από τα social media, μέσα από κριτικές και testimonials.

Η μεγάλη ευκαιρία για τα brands

Η Generation C, είναι το μέλλον του αληθινού engagement, και εδώ υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τα brands. Αυτοί που έχουν προσωπικότητα και αξιόπιστη παρουσία στο διαδίκτυο θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη αυτής της γενιάς. Μιας γενιάς που έχει τη δύναμη να κρίνει, να προτείνει, να διαμοιράσει υλικό αλλά και να κατακρίνει όταν δε μείνει ευχαριστημένη.

Οι σχέσεις βασίζονται στην εμπιστοσύνη, και κάθε μέρα οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα recommendations, τη γνώμη των φίλων ή των influencers πριν αγοράσουν ένα προϊόν. Δεν εμπιστεύονται στελέχη εταιριών, δεν εμπιστεύονται διαφημίσεις, αλλά εμπιστεύονται άλλους καταναλωτές που είναι στο δικό τους μήκος κύματος.

Previous Post Next Post

You Might Also Like