Blog

Υπόθεση Newsletter

Αν έχεις ξεκινήσει μια καμπάνια e-mail marketing και δεν είσαι σίγουρος για το περιεχόμενο που στέλνεις, ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις ζωντανό το ενδιαφέρον, προβάλλοντας πολύτιμες πληροφορίες.

#1. Περιεχόμενο για το οποίο νιώθεις περήφανος

Ίσως να είναι το τελευταίο σου project ή το νέο σου προϊόν. Μπορεί επίσης να είναι κάτι όμορφο που βρήκες στο διαδίκτυο ή ένα αστείο post. Ο στόχος είναι να νιώσει το κοινό σου πως έχει την αποκλειστικότητα σε κάτι που αξίζει να δει.

#2. Περιεχόμενο που θες να γίνει Share

Αν διαβάσεις κάποιο νέο σχετικό με τη δουλειά σου και σου φανεί ενδιαφέρον, πιθανόν να είναι το ίδιο ενδιαφέρον και για το κοινό σου. Μοιράσου το μαζί του και πες και τη δική σου γνώμη ή προβληματισμό σχετικά με το θέμα.

#3. Περιεχόμενο που ήδη έχεις

Στείλε υλικό που ήδη έχεις ανεβάσει στη σελίδα σου ή στο blog σου. Πιθανόν οι περισσότεροι να μη το έχουν δει και να θέλουν να ρίξουν μια ματιά.

#4. Μοίρασε δώρα

Το κοινό σου διαθέτει το χρόνο του για να διαβάζει και να βλέπει αυτά που στέλνεις κάθε φορά, και πάντα είναι καλή ιδέα να τους ανταμείβεις γι’ αυτό. Πρόσφερε μέσω του newsletter προσκλήσεις σε events, εκπτώσεις σε προϊόντα ή συμμετοχή σε διαγωνισμούς. Δώσε τους έναν ακόμη λόγο να μείνουν και ένα κίνητρο να κερδίσουν.

Previous Post Next Post

You Might Also Like