Blog

Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη αγγίζει πλέον εκείνο το επίπεδο που αρχίζει να γίνεται χρήσιμη στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η άνοδος των ψηφιακών βοηθών, όπως η Alexa του Amazon(Echo),  η Siri της Apple, η Cortana της Microsoft και ο Βοηθός της Google (Google Home), έχουν συνηθίσει τους ανθρώπους να μιλάνε με μηχανές.

Αυτό θα έχει αντίκτυπο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς στο αρχικό στάδιο διερεύνησης ενός προϊόντος,  ο πελάτης θα έχει την ευκαιρία να συνομιλήσει με έναν προσωπικό βοηθό. Ανάλογα τι ζητάει, θα συνομιλεί και με έναν διαφορετικό: π.χ. η Echo θα προεπιλέξει τις σελίδες προϊόντων και θα εμφανίσει τα reviews του Amazon, ενώ το Google Home θα εμφανίσει το κορυφαίο αποτέλεσμα της σελίδας αναζήτησης.

Οι εταιρίες που διαθέτουν e-shops θα πρέπει να παρακολουθούν τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και πως αλλάζουν την εμπειρία του πελάτη στο ταξίδι που κάνει μέσα στη σελίδα τους με στόχο την πώληση. Αυτός που θα προσαρμοστεί πιο γρήγορα στις αλλαγές και κινηθεί στη σωστή κατεύθυνση κερδίζει, πριν η ορμή των χρηστών πλημμυρίσει την αγορά με αυτό που θα ονομάζεται νέα τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με αυτό που δε θα γίνεται απλά από έναν υπολογιστή, με αυτό που θα βελτιώνει αισθητά την ψηφιακή εμπειρία του όταν ψωνίζει ηλεκτρονικά: με την τεχνητή νοημοσύνη.

Previous Post Next Post

You Might Also Like