Blog

Χρησιμότητα vs ομορφιά

Η δουλειά ενός καλού designer είναι πάντα να διατηρεί τη μορφή, τη λειτουργία και την αισθητική μιας ιστοσελίδας  σε ισορροπία, σε όλη τη διάρκεια ζωής ενός  project. Απλά επειδή κάτι δείχνει όμορφο, δε σημαίνει ότι είναι χρήσιμο. Και αν κάτι είναι χρήσιμο δε σημαίνει ότι είναι και όμορφο.

Πολλές φορές παρατηρούμε σελίδες με υπερβολές στα χρώματα και το σχεδιασμό ή σελίδες που ακολουθούν πιστά τη μόδα και τα trends της εποχής, χωρίς να δίνουν ποιοτικές λύσεις σε προβλήματα όπως είναι η περιήγηση και η καλή εμπειρία του επισκέπτη. Είναι πολύ εύκολο να πέσουμε στην παγίδα του να κάνουμε κάτι όμορφο, χωρίς να δίνουμε την απαραίτητη προσοχή στο σχεδιασμό, που σαφώς πρέπει να εξυπηρετεί και τομείς που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά σε μια σελίδα όπως είναι για παράδειγμα το on page seo, η ταχύτητα και το responsiveness.

Από την άλλη, ένας designer πρέπει να καταλαβαίνει ότι ακόμα και το πιο άχρηστο προϊόν μπορεί να επωφεληθεί από έναν πετυχημένο τίτλο, μια αισθητική που να δένει με το σύνολο και να μετατρέψει αυτό που φαίνεται βαρετό και περιττό, σε κάτι φρέσκο και απολαυστικό για τον καταναλωτή.

Οι ποιοτικές λύσεις προσδίδουν στο design χρησιμότητα και ομορφιά σε συνδυασμό, και μαζί την ευκαιρία στο project να κάνει ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία.

Previous Post Next Post

You Might Also Like