Blog

Wish List – ένα υποτιμημένο αλλά δυνατό εργαλείο Marketing

Ακολουθούν 7 τρόποι για να γίνουν οι online wish lists των επισκεπτών της σελίδας σου πιο χρήσιμες, και να μετατραπούν από απλές επιθυμίες σε πιθανές πωλήσεις:


#1.
Προέτρεψε τους επισκέπτες σου να στείλουν με email τη wish list που έφτιαξαν, απλά προσθέτοντας ένα σύνδεσμο, πχ:  email this list.

#2. Φτιάξε το site σου έτσι, ώστε να μπορούν να προσθέτουν προϊόντα στη λίστα τους ενώ περιηγούνται στη σελίδα.

#3. Πρόσθεσε φίλτρα στη wish list για εύκολη περιήγηση, όπως την τιμή, το μέγεθος, και το κόστος των εξόδων αποστολής.

#4. Φτιάξε προσφορές για όσους μοιραστούν τη λίστα τους στα social media: πχ όταν ένας πελάτης κάνει share μια wish list, του προσφέρεις ένα προϊόν από τη λίστα του με έκπτωση ή με δωροκάρτα.

#5. Ανακοίνωσε τα 10 πιο δημοφιλή προϊόντα από τις λίστες των επισκεπτών σου. Αυτό θα θυμίσει σε κάποιους τη δική τους λίστα αλλά και θα σε βοηθήσει να βρεις ποια προϊόντα να διαφημίσεις.

#6. Βάλε στόχους στους πελάτες σου, και μοίρασε δώρα όταν τους πετύχουν. Πχ αν κάποιος αγοράσει 3 από τα 5 προϊόντα που έχει στη λίστα του κερδίζει κάποιο δώρο όταν αγοράσει το 4ο.

#7. Κάνε τους μια έκπληξη με ένα απρόσμενο δώρο: πχ ένα κουπόνι ή μια έκπτωση ειδικά σε ένα προϊόν που έχουν βάλει στη λίστα τους και μόνο γι’ αυτό.

Previous Post Next Post

You Might Also Like