Blog

Website Usability – πόσο εύχρηστη είναι η σελίδα σου;

Ένα κοινό μυστικό στο χώρο του διαδικτύου για να θεωρείται πετυχημένη μια ιστοσελίδα είναι το website usability ή αλλιώς το πόσο εύχρηστο είναι ένα site.

Το usability βελτιστοποιεί μια ιστοσελίδα δίνοντας ποιοτικά χαρακτηριστικά με απλό και κατανοητό τρόπο. Κάνει τη ζωή του επισκέπτη πιο εύκολη, αφού όταν πλοηγείται στο site, βρίσκει αυτό που ψάχνει και νιώθει ότι τα κατάφερε γρήγορα και άνετα. Επίσης προσφέρει καλύτερο user experience και κάνει το site πιο διαδραστικό. Ακολουθούν 3 έξυπνα tips που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας για να είναι πιο εύχρηστη:

1. Μενού πλοήγησης

Ξεκάθαρο μενού που με απλά βήματα ο επισκέπτης βρίσκει αυτό που θέλει χωρίς περιστροφές.  Τα διαφορετικά χρώματα για να ξεχωρίζουν τα υπομενού  που είναι ενεργά ή επιλεγμένα βοηθούν τον επισκέπτη να ξέρει που είναι και που πηγαίνει.

2. Breadcrumbs

Τα breadcrumbs δείχνουν τη “διαδρομή” που κάνει ο επισκέπτης στη σελίδα και που βρίσκεται κάθε στιγμή. Για παράδειγμα αν κάποιος επισκέπτης βρεθεί κατευθείαν σε μια landing page (π.χ. ένα blog post), μπορεί αμέσως να αναγνωρίσει τη δομή του website και να πάει αν το επιθυμεί και σε άλλες σελίδες του ιστότοπου, κάνοντας με αυτό τον τρόπο την πλοήγηση πολύ εύκολη και εύχρηστη.

3. Call-to-action

Το call-to-action (CTA) είναι ένα κουμπί ή link  μέσα στο website, που προτρέπει τον επισκέπτη να κάνει μια ενέργεια. Για παράδειγμα να συμπληρώσει το email του και να εγγραφεί στο newsletter. Αυτό δίνει στον επισκέπτη την ευκαιρία να συνεχίσει την επικοινωνία του μαζί μας και ταυτόχρονα σε εμάς τη δυνατότητα να μετατρέψουμε την επίσκεψη του σε πετυχημένη (convertion).

Previous Post Next Post

You Might Also Like