Blog

Trolls και Social Media: οδηγός επιβίωσης

Το βλέπεις πλέον παντού στο internet: ανώνυμοι χρήστες που δεν κάνουν τίποτα άλλο από αγενή, άσχετα, ή ενοχλητικά σχόλια, αποκλειστικά σχεδιασμένα για να σε εκνευρίσουν. Ποιοι είναι και τι θέλουν; Γιατί ασχολούνται με σένα και την επιχείρηση σου; Υπάρχει θεραπεία για να ξεφύγεις από τα δίχτυα τους; Ακολουθεί ένας οδηγός επιβίωσης για να τελειώνεις μια για πάντα με τα trolls. 

Τι είναι τα trolls;

Troll είναι κάποιος που σκόπιμα προκαλεί άλλους στο διαδίκτυο, με επιθετικά, ειρωνικά ή ακόμα και υβριστικά σχόλια. Σκοπός του είναι να αναστατώσει άλλους χρήστες ή τους διαχειριστές της σελίδας και να προκαλέσει έτσι μια συναισθηματική, οργισμένη αντίδραση.

Που εμφανίζονται συνήθως;

Τα Trolls μπορούν να εμφανιστούν σε όλες τις πλατφόρμες του διαδικτύου που επιτρέπουν σχόλια. Τα Social Media φυσικά είναι εύκολος στόχος, αφού μπορούν να γράφουν ανώνυμα ή πίσω από ψεύτικα προφίλ και έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό. 

5 σημάδια που δείχνουν πως ίσως έχεις να κάνεις με ένα troll

Πως ξεχωρίζεις ένα troll στα social media; Κι αν δεν είναι troll και είναι ένας δυσαρεστημένος πελάτης; Πως θα απαντήσεις για να μην πέσεις στην παγίδα αν είναι troll αλλά και να κερδίσεις ένα πελάτη που δεν έμεινε ικανοποιημένος από το κατάστημα σου; Αρκεί το ένστικτο; Ακολουθούν 5 σημάδια για να κάνεις την σωστή επιλογή:

#1. Προσπαθούν να προκαλέσουν συναισθηματική αντίδραση.

#2. Θέλουν να είναι το επίκεντρο.

#3. Έχουν την τάση να υπερβάλλουν. Πολύ.

#4.
Η επίθεση είναι προσωπική.

#5. Χρησιμοποιούν κακή ορθογραφία και γραμματική.

5 τρόποι αντιμετώπισης trolls στα social media (που δουλεύουν)

Μόλις αναγνώρισες ότι έχεις να κάνεις με troll. Ακολουθούν τρόποι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ανάλογα την περίπτωση. Διάλεξε αυτή που ταιριάζει σε σένα, στο brand που αντιπροσωπεύεις, και στο είδος επίθεσης του troll που αντιμετωπίζεις:

  1. Ακούς και διορθώνεις τα λάθη σου

Εξήγησε το λόγο που έκανες λάθος, αν έκανες, ώστε να δει όλο το κοινό σου ότι λειτουργείς επαγγελματικά, και να αποθαρρύνεις έτσι το troll για να μην περάσει στην αντεπίθεση.

  1. Αγνόησε το

Αν αυτό που θέλει είναι η προσοχή σου ή απλά να εκνευρίσει τους πάντες, απλά αγνόησε το.

  1. Απάντησε με γεγονότα

Ήρεμα και ξεκάθαρα. Αν πρόκειται για ψέματα και φήμες απάντησε και διόρθωσε την κακή πληροφορία. Η απάντηση δεν είναι για το troll αλλά για το κοινό σου. Δεν θες να διαδίδονται ψευδείς ειδήσεις για τη δουλειά σου.

  1. Αντιμετώπισε την κατάσταση με χιούμορ

Αυτή η στρατηγική μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική, γιατί δείχνει αυτοπεποίθηση και ανωτερότητα. Αρκεί το χιούμορ σου να είναι έξυπνο και όχι επιθετικό.

  1. Block ή ban, όταν είναι απαραίτητο

Αν έχει καταντήσει ενοχλητικό, και συνεχίζει να το τραβάει στα άκρα, μπλοκάρεις το συγκεκριμένο χρήστη και τελειώνεις μια και καλή.

Previous Post Next Post

You Might Also Like