Blog

Το πραγματικό πρόβλημα με το SEO

Αν σκεφτεί κανείς ποιό είναι το αντικείμενο του Search Engine Optimization, καταλαβαίνει ότι θα πρέπει να βελτιστοποιήσει τη σελίδα του αλλά και γενικά την παρουσία του στο διαδίκτυο, για να ανέβει στο ranking της Google. Το πρόβλημα ξεκινά όταν μια εταιρία προσπαθεί να βελτιστοποιήσει την online παρουσία της με βάση τις μηχανές αναζήτησης, και όχι με βάση τους ανθρώπους που απευθύνεται, και την υπηρεσία ή το προϊόν που προσφέρει.

Τι μας λέει η Google; Ότι εμφανίζει, ανάλογα την αναζήτηση, το πιο σχετικό περιεχόμενο. Αν εμείς ανησυχούμε περισσότερο για τη θέση μας στην πρώτη σελίδα, από το να παράγουμε σχετικό περιεχόμενο, απλά χάνουμε το νόημα. Και στο τέλος θα χάσουμε και το ranking που έχουμε, γιατί η Google αλλάζει τον αλγόριθμο της συχνά για να πετυχαίνει πιο ακριβή αποτελέσματα.

Για να βελτιώσεις τη θέση σου στις μηχανές αναζήτησης, πρέπει να δημοσιεύεις πολύ καλό περιεχόμενο που αναφέρεται σε ανθρώπους που να θέλουν να το διαβάσουν, χωρίς την εμμονή του ranking. Και το καλό περιεχόμενο παράγεται καλύτερα in-house (εσωτερικά) παρά αν το αναθέσεις σε μια ξένη εταιρία. Ένας καλός web designer μπορεί να βοηθήσει πολύ σε αυτό το κομμάτι, κάνοντας τη σελίδα φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

Επίσης για να μεγαλώσεις την επιχείρηση σου, χρειάζεσαι ένα πραγματικό πλάνο, με μετρήσιμα αποτελέσματα. Μπορείς να το πετύχεις με το Google Adwords και τις καμπάνιες στα social media. Καμία μαγεία, κανένα κυνήγι. Απλά σχέδιο, μετρήσεις, και σκληρή δουλειά. Θα κερδίσεις το παιχνίδι όταν καταλάβεις τον απλό μηχανισμό του marketing: μετατρέπεις άγνωστους σε φίλους, και στη συνέχεια τους φίλους σε πελάτες..

Previous Post Next Post

You Might Also Like