Blog

Tips για ένα επιτυχημένο eshop!

Tip #1: Home Page
Η αρχική σελίδα αντιπροσωπεύει τη βιτρίνα του καταστήματός σας.
Μην φορτώνετε την αρχική σελίδα με πολλές πληροφορίες και μεγάλο αριθμό προϊόντων. Κρατήστε την ξεκάθαρη ευανάγνωστη και καλόγουστη.

Tip #2:  Ο κανόνας των 5 sec
Θυμήσου ότι έχεις μόνο 5 δευτερόλεπτα να πεις τι προσφέρεις και γιατί να σε προτιμήσουν. Αν δε τα καταφέρεις, αυτός είναι ο χρόνος που πατάνε το κουμπί “πίσω”.

Tip #3: Δράση
Ζήτα από τους επισκέπτες να κάνουν μια ενέργεια. Αγόρασε το και εγγραφή στο newsletter είναι οι πιο πετυχημένες δράσεις.

Tip #4: Χτίσε εμπιστοσύνη
Δωρεάν μεταφορικά, πολιτική επιστροφής προϊόντων, ένα τηλέφωνο ή μια φόρμα επικοινωνίας, βοηθάνε το χρήστη να νιώσει ότι βρίσκεται σε ένα αξιόπιστο e-shop.

Tip #5:  Εξειδίκευση
Όσο πιο στοχευμένο είναι το κοινό στο οποίο αναφέρεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τόσο καλύτερο περιεχόμενο και πιο σχετικό μπορεί να έχει.

Tip #6: Προώθηση

Το πρώτο μέρος που πρέπει να διαφημίσετε τα προϊόντα σας είναι το ίδιο το eshop σας. Δημιουργήστε ενότητες στη σελίδα σας για νέα προϊόντα, προσφορές και προτάσεις αγορών.

Tip #7: Upsell & Cross-sell
Up-Sell: Δώστε κίνητρο στους ήδη υπάρχον πελάτες σας να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα από το eshop σας.Για παράδειγμα αν αγοράσουν και δεύτερο ίδιο προϊόν κερδίζουν έκπτωση, ή στα δύο προϊόντα παίρνουν ένα τρίτο δώρο!
Cross-Sell: Προτείνετε κάποια άλλα προϊόντα λέγοντας «οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν, αγόρασαν επίσης και το άλλο» ή «το προϊόν που επιλέξατε ταιριάζει με αυτό», όπως ακριβώς θα κάνατε και στο φυσικό κατάστημα σας!

Tip #8: Tracking
Είναι η μέθοδος καταγραφής στατιστικών όταν δοκιμάζετε αλλαγές στη σελίδα σας! Έτσι θα γνωρίζετε αν βελτιώθηκαν οι πωλήσεις μετά τις αλλαγές σας.
Μπορείτε να κάνετε για παράδειγμα track το conversion rate, δηλαδή πόσοι αγοράζουν σε κάθε 100 επισκέπτες στο site σας. Αν πχ αγοράζει ένας πελάτης στους 100, το conversion rate είναι 1%.

Previous Post Next Post

You Might Also Like