Blog

Τι είναι το inbound marketing

Το inbound marketing είναι η προσέλκυση επισκεπτών με φυσικό τρόπο, δημιουργώντας περιεχόμενο που θέλουν να βρουν.
Για παράδειγμα, κάποιος ψάχνει να βρει ρούχα. Αυτός που έχει ένα e-shop και πουλάει ρούχα, πρέπει να έχει μια δομή στο περιεχόμενο της σελίδας του, που να βασίζεται στα ρούχα και σε θέματα γύρω από αυτά, ώστε ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης να θέλει να τα δει και να τα ψάξει.

Άρα για επιτυχημένο inbound marketing, παίζει σημαντικό ρόλο η δημιουργία περιεχομένου, που απευθύνεται σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται και που είναι τόσο καλό, που το κοινό θα το λατρέψει. Το inbound marketing φαίνεται πιο πάνω σε ένα απλό διάγραμμα.

Το online περιεχόμενο μπορεί να είναι:

-Blogs

-Videos

-Slideshares

-Infographics

-Ebooks

-Webinars

Το ιδανικό σενάριο είναι η προσέγγιση του σωστού κοινού τη σωστή στιγμή, με το σωστό περιεχόμενο. Αυτό επιτυγχάνεται αν η επιχείρηση γνωρίζει το κοινό που απευθύνεται, έχει φρέσκο περιεχόμενο, και το προωθεί σωστά στα social media και στις μηχανές αναζήτησης.

Τα οφέλη του inbound marketing:

1. Βελτίωση της θέσης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης

2. Περισσότερα share στα social media και αύξηση του reach

3. Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στο Brand

4. Αύξηση πωλήσεων

5. Μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες και στη συνέχεια σε στόμα με στόμα promoters.

Previous Post Next Post

You Might Also Like