Blog

Σχεδόν κανένας

Όταν ξεκινάμε μια επιχείρηση, μια νέα δουλειά, ένα νέο project, συνήθως ονειρευόμαστε ότι απευθυνόμαστε μαζικά στην αγορά, και ότι όλοι  θα ενδιαφερθούν για μας και τα προϊόντα μας. Δυστυχώς στην πορεία βλέπουμε πως η αγορά δεν ονειρεύεται εμάς.

Η αλήθεια είναι πως σχεδόν κανείς δε θα επισκεφτεί το νέο μας κατάστημα, σχεδόν κανείς δε θα αγοράσει το app που φτιάξαμε και νομίσαμε ότι είναι χρήσιμο για όλο τον κόσμο, σχεδόν κανείς δε θα μας ακολουθήσει στα social media. Και από κει πρέπει να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας στο δύσκολο κόσμο του digital marketing και των επιχειρήσεων. Σπάνια υπάρχει αγορά που να είναι ενεργή στο 100%.

Γι’ αυτό το λόγο πριν ξεκινήσουμε κάτι καινούριο κάνουμε έρευνα αγοράς. Φτιάχνουμε μια demo σελίδα, μια landing page, μια σελίδα στο facebook, μοιράζουμε ερωτηματολόγια, ψάχνουμε, ρωτάμε. Δεχόμαστε κριτικές και τις ζυγίζουμε. Υπάρχει πράγματι κάποιο κοινό εκεί έξω να υποδεχτεί αυτό που θα φέρουμε; Μήπως αυτό που θέλουμε να κάνουμε, υπάρχει ήδη; Κι αν υπάρχει πως πάει; Μήπως να το δούμε λίγο πιο αναλυτικά; Έχουμε το budget να αντέξουμε πιθανούς κραδασμούς; Πόσα πρέπει να διαθέσουμε για τα επιμέρους έξοδα; Διαφήμιση θα κάνουμε; Με τα λογιστικά ποιος θα ασχοληθεί; Με ποιους θα συνεργαστούμε;

Η μόνη αλήθεια είναι ότι η ανάπτυξη έρχεται αργά. Με σχέδιο, επιμονή και υπομονή. Από άτομο σε άτομο και από στόμα σε στόμα. Από την επικοινωνία που έχουμε με ανθρώπους σαν εμάς. Οι μόνοι άνθρωποι που θα είναι ενεργοί και θα ενδιαφερθούν για σένα είναι μόνο αυτοί που είναι έτοιμοι να ενδιαφερθούν.

Previous Post Next Post

You Might Also Like