Όπως είναι γνωστό η Google λαμβάνει υπόψη περίπου 200 παράγοντες για να κατατάξει τις ιστοσελίδες. Σε ποιους όμως πρέπει να επικεντρωθείς για τη δική σου σελίδα; Ποιοί από αυτούς είναι οι σημαντικότεροι για τη Google;
Η απάντηση είναι ξεκάθαρη και έρχεται από την ίδια τη Google για το 2017: Είναι το περιεχόμενο και τα backlinks.
Για τα backlinks, δηλαδή τους συνδέσμους που δείχνουν στη σελίδα σου, σημαντικό ρόλο παίζουν:
#1. Η ποσότητα που έχεις. Όσο περισσότερα, τόσο το καλύτερο.
#2. Το anchor text του συνδέσμου να είναι σχετικό με τη σελίδα. Anchor text είναι το κείμενο το οποίο έχει μετατραπεί σε σύνδεσμο. Αν αυτό το κείμενο περιέχει ένα σημαντικό keyword τότε η αξία του backlink πολλαπλασιάζεται.
#3. Η ποιότητα της πηγής. Είναι προτιμότερο να πάρεις το link από ένα αξιόπιστο και δυνατό site, παρά από ένα blog που δε το διαβάζει κανείς.
Περιεχόμενο και SEO: Μια σχέση αμφίδρομη
Ενώ τα backlinks είναι πολύ σημαντικά, μη ξεχνάς το περιεχόμενο που θεωρείται ακόμα ο βασιλιάς του SEO, και είναι αυτό που κάνει τη σελίδα αξιόλογη και πετυχημένη. Άλλωστε μόνο αν υπάρχει ουσιαστικό περιεχόμενο, αξίζει κάποιος να σε αναφέρει στη σελίδα του.
2017: update αλγορίθμου
Τον Ιανουάριο, η Google ξεκίνησε να τιμωρεί σελίδες που πετάνε στο χρήστη άσχετα pop-ups παράθυρα ή τον στέλνουν σε άσχετες διαφημίσεις, και καταστρέφουν το user experience.
Σίγουρα θα γίνουν κι άλλες αλλαγές μέσα στο 2017, αλλά η επιτυχία μιας SEO καμπάνιας θα κρίνεται και φέτος από τα backlinks και το περιεχόμενο.