Blog

Πως μπορεί μια εταιρία να πετύχει τους στόχους της με τη βοήθεια των Analytics;

Οι στόχοι στα Analytics είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για δραστικές και αποτελεσματικές μετρήσεις. Αλλά πως μετατρέπεις τους στόχους της επιχείρησης σε μετρήσιμους στόχους analytics, ώστε να αξιοποιήσεις αυτά τα στατιστικά και να βελτιωθείς;

Ας δούμε ένα παράδειγμα πιθανού στόχου που μπορεί να έχει μια online επιχείρηση:

#στόχος: Αύξηση εβδομαδιαίων online εγγραφών

Δημιουργία στόχου Analytics με βάση τον στόχο της επιχείρησης

Για να δημιουργήσουμε τον λεγόμενο και analytics goal, πρέπει να δούμε το στόχο της επιχείρησης ξεχωριστά και να αναγνωρίσουμε ποιο μέρος του στόχου μπορεί να μετρηθεί χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο analytics, όπως π.χ. το Google Analytics.

Αν δούμε προσεκτικά το δικό μας στόχο θα παρατηρήσουμε πως υπάρχει κάτι να μετρήσουμε και μια ένδειξη στη μέτρηση που καθορίζει το στόχο. Για να παράγουμε στόχο analytics, πρέπει πρώτα να επικεντρωθούμε στο τι μετράμε.

Παράδειγμα: #στόχος: “Αύξηση εβδομαδιαίων online εγγραφών”. Εδώ θέλουμε να μετρήσουμε online εγγραφές. Θα ασχοληθούμε με το κομμάτι “αύξηση εβδομαδιαίων”, όταν δούμε τα insights. Για να φτιάξουμε τον στόχο analytics για το “Αύξηση εβδομαδιαίων online εγγραφών” μπαίνουμε στη σελίδα μας και φτιάχνουμε μια “Thank You” page που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να καθορίσουμε το στόχο μας. Τέλος, βάζοντας ένα μετρητή κάθε φορά που βγαίνει η thank you page, θα μπορούμε να μετρήσουμε τις εγγραφές, και έτσι θα έχουμε μετατρέψει ένα στόχο επιχείρησης σε ένα στόχο analytics. Έτσι, με βάση τις μετρήσεις μας, θα έχουμε κάθε εβδομάδα τον αριθμό που θα μας δίνει το αποτέλεσμα που θέλουμε, την αύξηση εβδομαδιαίων online εγγραφών, με το οποίο μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα και να κινηθούμε ανάλογα ώστε να τον αξιοποιήσουμε.

Previous Post Next Post

You Might Also Like