Blog

Οι φόρμες επικοινωνίας δε θέλουν κόπο..

Αν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου για να κάνει μια απλή ερώτηση και εσύ του ζητάς ένα πίνακα πληροφορίες, το πιθανότερο είναι να μη συμπληρώσει τίποτα, και να ρωτήσει αλλού.

Οι μικρές και φιλικές φόρμες επικοινωνίας είναι το πρώτο πράγμα που μπορείς να κάνεις. Δες και τα υπόλοιπα:

1. Βάλε τα στοιχεία μέσα στη φόρμα

Απέφυγε τα μεγάλα κενά ανάμεσα στα πεδία, και γράψε μέσα στο κάθε πεδίο τι θέλεις να συμπληρώσει ο επισκέπτης, για να μη μπερδεύεται που θα βάλει τι και καθυστερεί, όπως στο παράδειγμα:

 

2. Σε 1 στήλη

Η φόρμα επικοινωνίας σου να πηγαίνει από πάνω προς τα κάτω, για να μη χρειάζεται ο χρήστης να ανεβοκατεβαίνει ή να πηγαίνει και δίπλα για να τη συμπληρώσει. Έτσι θα διατηρήσεις στη φόρμα μια λογική σειρά που θα εξυπηρετήσει και εσένα και τον επισκέπτη.

3. Τα μηνύματα λάθους

Οι χρήστες πρέπει να δουν αν έχουν συμπληρώσει κάτι λάθος, για να μπορέσουν να το διορθώσουν, χωρίς να ψάχνουν να το βρουν μόνοι τους, και χωρίς να πρέπει να τα συμπληρώσουν όλα από την αρχή. Μπορείς για παράδειγμα να δείξεις με κόκκινο χρώμα που είναι το λάθος και να αναφέρεις την αιτιολογία. Έτσι ο επισκέπτης θα ξέρει ότι πρέπει να συμπληρώσει σωστά τα πεδία για να συνεχίσει.

Τέλος, όταν συμπληρώσει τη φόρμα και πατήσει αποστολή, είναι απαραίτητο να δει ένα μήνυμα ότι η ερώτηση του στάλθηκε και ότι σύντομα θα λάβει την απάντηση.

Previous Post Next Post

You Might Also Like