Blog

Μάθε το κοινό σου πριν επενδύσεις στα social media

Τι πρέπει να γνωρίζουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα για το κοινό τους, ώστε να απευθύνονται σε δυνητικούς πελάτες και να μη ξοδεύουν χρήματα σε κοινό που δεν ενδιαφέρεται για τα προϊόντα τους;

Αν για παράδειγμα ένα e-shop πουλάει ανταλλακτικά αυτοκινήτων, σε τι θα ωφελήσει να διαφημιστεί π.χ. σε γυναίκες με ενδιαφέροντα στη μόδα και το styling;

Ακόμη και η καλύτερη διαφήμιση στα social media, μπορεί πολύ εύκολα να αποτύχει, αν δεν απευθύνεται σε κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα μιας επιχείρησης.  Δείτε παρακάτω 5 χαρακτηριστικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε, για να βασιστείτε σε μια στρατηγική που λειτουργεί

1. Τοποθεσία

Γνωρίζοντας που μένουν οι fans σας, την χώρα, την πόλη και την περιοχή τους, βελτιώνετε πάρα πολύ την στόχευση και αυτό σας επιτρέπει να διαφημιστείτε την σωστή στιγμή και τις κατάλληλες ώρες.

2.Δημογραφικά

Είναι άντρες ή γυναίκες; Ποια η ηλικία τους; Έως πού φτάνει η μόρφωση τους; Ποιο είναι το εισόδημα τους; Με βάση τα δημογραφικά στοιχεία παρουσιάστε ανάλογα τα προϊόντα που προσφέρετε, αλλά και το brand name της εταιρίας σας. Στη συνέχεια παρατηρείστε από τα στατιστικά αν το κοινό βρίσκει το περιεχόμενο σας ελκυστικό.

3.Γλώσσα

Προσπαθήστε να κατανοήσετε αν το κοινό σας διαφοροποιείται στη γλώσσα και γράψτε το περιεχόμενο σας ανάλογα. Δείτε αν δουλεύει για σας η ελληνική ή η αγγλική γλώσσα τεστάροντας τα αποτελέσματα σας σε διαφορετικές καμπάνιες.

4.Ενδιαφέροντα

Χρησιμοποιήστε το Twitter Advertising για να στοχεύσετε χρήστες που ακολουθούν συγκεκριμένα προφίλ, παρόμοια με το δικό σας. Το ιδανικό κοινό για σας, υπάρχει και έχει φωνή σε διάφορα social media. Προσπαθήστε να προσεγγίσετε το κοινό που είναι ήδη έτοιμο να σας ακούσει, και ήδη έχει δείξει ότι ενδιαφέρεται για προϊόντα σαν τα δικά σας.

5.Δραστηριότητες

Προσεγγίστε το κοινό σας όταν είναι online. Ανακαλύψτε τις ώρες που οι fans είναι active και διαφημίστε τα προϊόντα σας την ώρα που οι δραστηριότητες τους είναι στο peak. Έτσι θα αυξήσετε κατακόρυφα το engagement στα social media, το traffic στην ιστοσελίδα σας και τις πωλήσεις μέσα από το e-shop σας.

Previous Post Next Post

You Might Also Like