Blog

Κάνουν Reviews εκ των προτέρων

Υπάρχουν πολλοί reviewers ταινιών, κριτικοί βιβλίων, φαγητού, δοκιμαστές κρασιών ή επαγγελματίες κριτικοί θεάτρου… που κάνουν τα reviews στα social media πριν δουν καν το προϊόν. Δηλαδή αξιολογούν προϊόντα και σελίδες, πριν δουν την ταινία, πριν δοκιμάσουν το μενού, πριν διαβάσουν το βιβλίο, πριν ανέβει η παράσταση. Πως γίνεται αυτό;

Επειδή φυσικά, έχουν την εμπειρία. Έχουν δει το marketing που έχει προηγηθεί. Το υλικό στα social media. Ξέρουν τη φήμη του παραγωγού ή του σκηνοθέτη. Τους αρέσει ο συγγραφέας, ο ηθοποιός, έχουν κάποια σχέση με το σεφ, αλλά έχουν και ένα ένστικτο σχετικά με το τι περιμένει να δει ο υπόλοιπος κόσμος από αυτούς.

Και φυσικά, το ποσοστό διπλασιάζεται όταν δεν πρόκειται για επαγγελματία κριτικό… δηλαδή για τους πελάτες σου. Οι οποίοι μπαίνουν στα social media, και απλά κάνουν την αξιολόγηση τους πολλές φορές πριν αγοράσουν από σένα. Πως όμως αποφασίζουν να βαθμολογήσουν; Ποια είναι τα κριτήρια τους και τι μπορείς εσύ να κάνεις γι’ αυτό;

Το τελευταίο click που κάνει κάποιος πριν αγοράσει κάτι δεν είναι πάντα η στιγμή που αποφασίζει για το βαθμό που θα σου βάλει. Και ο βαθμός αυτός, εξαρτάται από όλα τα προηγούμενα στάδια, από όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που έχει πάρει πριν από αυτό το τελευταίο click. Δηλαδή από τη διαδρομή και την περιήγηση του μέσα στη σελίδα σου.

Τι κάνει; μαζεύει στοιχεία. Συνειδητά ή ασυνείδητα. Να τι χρειάζεται για να αλλάξει η νοοτροπία και να προκαλέσεις θετικά reviews, καλά σχόλια και αξιολογήσεις.  Τα στοιχεία δεν είναι τίποτα άλλο από την γενική εικόνα σου και τον τρόπο που χειρίζεσαι την παρουσία σου στο διαδίκτυο.

Είναι η σελίδα σου, πόσο επαγγελματίας είσαι, πόσο open mind, πόσο επιμένεις. Είναι ακόμα οι συζητήσεις που κάνεις δημόσια, πως χειρίζεσαι τα σχόλια και τις ερωτήσεις. Οι εμπειρίες που μοιράζεσαι στο content σου, ή ακόμα και οι σκιές που δημιουργείς με τη συμπεριφορά σου. Και φυσικά, η ποιότητα που χαρίζει το προϊόν σου και αλλά και πόσο ευχαριστημένος έμεινε ο πελάτης σου από τον τρόπο διεκπεραίωσης της παραγγελίας του.

Και αυτά είναι πράγματα που ξεκινάς και τα κάνεις μέρες, μήνες πριν κάποιος μπει και πατήσει click για να σε αξιολογήσει. Μέρες, μήνες πριν πατήσει το τελευταίο click, για να αγοράσει ένα προϊόν από σένα.

Previous Post Next Post

You Might Also Like