Blog

Η παγίδα στα social media

Στο digital marketing, όλοι ψάχνουν μια ευκαιρία να μιλήσουν για τη δουλειά τους και τα προϊόντα τους, και τα social media μοιάζουν το ιδανικό μέρος για να αποκτήσουν φωνή και να μιλήσουν στο κοινό τους.

Η τάση που επικρατεί σε πολλές επιχειρήσεις είναι να ανεβάζουν συνεχώς τα νούμερα τους στα social media. Περισσότερους fans, περισσότερους φίλους και followers, περισσότερα like. Και ότι αυτό το σχέδιο θα φέρει πωλήσεις και επιτυχία. Μάλιστα ξοδεύουν πολύ χρόνο και χρήμα σε διαφήμιση για να δουν μεγάλα νούμερα. Το πρόβλημα με απλά λόγια είναι ότι περισσότερος θόρυβος δε σημαίνει πάντα και καλύτερος θόρυβος.
Αυτή η τάση συχνά λέει:

  •      Ακολούθησε πολύ κόσμο για να σε ακολουθήσουν κι εσένα.
  •      Κάνε focus στα #hashtags, και όχι στους fans σου και στη σχέση σου μαζί τους.
  •      Βάλε links στις αναρτήσεις σου και η επισκεψιμότητα είναι παιχνιδάκι.
  •      Μη προσφέρεις τίποτα που να αξίζει, γιατί εσένα σε νοιάζει η πώληση.
  •      Σκέψου ότι κερδίζει αυτός που έχει τα περισσότερα like.

Αν κάνεις όλα αυτά, μπορεί να δεις ότι τα νούμερα ανεβαίνουν, αλλά βασικά μιλάμε για τη συνταγή της αποτυχίας. Κάνεις πολύ θόρυβο, αλλά μειώνεις την επικοινωνία και ρίχνεις το επίπεδο. Χάνεις χρόνο ενώ θα μπορούσες να χτίσεις ένα κοινό, που θα μπορούσες να του μιλήσεις και εκείνο να καλωσορίσει τη φωνή σου.

Τα social media, για να σε βοηθήσουν, απαιτούν σε ένα βαθμό ηγετικές ικανότητες. Να έχεις δική σου φωνή, να αναλαμβάνεις την ευθύνη των πράξεων σου και να κάνεις δουλειά με αποτέλεσμα.

Άρα πρέπει να διαλέξεις ποια τακτική θα ακολουθήσεις. Να αυξάνεις απλά τα νούμερα ή να συγκεντρωθείς με όλες σου τις δυνάμεις στη δουλειά σου. Να χτίσεις μια φήμη που να αξίζει την παρουσία σου στα social media και ένα κοινό που να ενδιαφέρεται για την εταιρία σου και τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Μόνο έτσι χτίζεις ένα περιουσιακό στοιχείο αξίας.

Previous Post Next Post

You Might Also Like