Blog

Η κακή χρήση του Google Analytics

Η Google αφήνει οποιονδήποτε έχει ένα website να μετρήσει την επισκεψιμότητα του αλλά και πολλά άλλα στατιστικά στοιχεία στο Google Analytics. Είναι δωρεάν, έγκυρο και σχετικά απλό, ένα πρόγραμμα που ουσιαστικά σου λέει πόσοι άνθρωποι μπαίνουν στη σελίδα σου, ποιές σελίδες βλέπουν και πόση ώρα μένουν.

Το κλειδί στο Analytics είναι η επισκεψιμότητα. Το κίνητρο για να την αυξήσουμε είναι δεδομένο, αν επιθυμούμε η σελίδα μας να πετύχει το σκοπό της και να γίνουμε γνωστοί στο κοινό που στοχεύουμε.

Όμως πολλά  websites ξεχνάνε πολλές φορές ότι η επισκεψιμότητα δεν πρέπει να είναι η αφετηρία αλλά το αποτέλεσμα των ενεργειών μας. Διαφορετικά διατρέχουμε κίνδυνο να μη σταθούμε σε κάτι πιο χρήσιμο ή ακόμα και να οδηγηθούμε σε λάθος αποφάσεις.

Γιατί φτιάξαμε site; Ποιος είναι ο σκοπός μας; Να πουλήσουμε προϊόντα; Υπηρεσίες; Να γράφουμε άρθρα; Ότι και να είναι, μπορούμε να το μετρήσουμε. Και πρέπει να το μετρήσουμε. Οποιοδήποτε άλλο κομμάτι δεδομένων του Analytics είναι ασήμαντο σε σχέση με αυτό το νούμερο που θα βρούμε πάνω σε αυτό που ακριβώς εξυπηρετεί η σελίδα μας.

Με λίγα λόγια: Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τον στόχο μας και πως μια σειρά από γεγονότα θα μας οδηγήσουν σε αυτόν το στόχο, και μετά να ασχοληθούμε με το Analytics. Πχ πως από μια εφαρμογή για κινητά, ή μέσω digital marketing θα φτάσουμε σε μια πώληση στο e-shop μας.

Η Google προσφέρει το Analytics και μάλιστα δωρεάν γιατί πολύ απλά καταλαβαίνει ότι τα websites που θέλουν να πετύχουν, πιθανότατα θα αγοράσουν επισκεψιμότητα, και θα τη μετατρέψουν σε έσοδα. Άρα το Analytics είναι εκεί για να σε βοηθήσει να πιάσεις την απόλυτη απόδοση στη σελίδα σου. Ο τρόπος όμως που θα προσεγγίσεις τα στατιστικά σου και η μέθοδος που θα επιλέξεις για να πετύχεις το στόχο σου, είναι στο χέρι σου!

Previous Post Next Post

You Might Also Like