Blog

Η αξία του Average Order Value και 3 tips για να το αυξήσεις

Μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές, η 3-click επιστρέφει και πάλι κοντά σας!
Τι είναι το Average Order Value (AOV);

Το Average Order Value σημαίνει την μέση αξία παραγγελίας σε ένα e-shop και υπολογίζεται πολύ εύκολα με έναν απλό μαθηματικό τύπο:

Average Order Value (AOV) = Συνολικά Έσοδα / ολοκληρωμένες παραγγελίες

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι τα συνολικά έσοδα για ένα χρόνο σε ένα e-shop είναι 100.000€ και οι παραγγελίες που παραδόθηκαν 1000. Για να υπολογίσουμε το AOV απλά κάνουμε τη διαίρεση::

AOV = 100.000 / 1.000

AOV = 100

Αυτό σημαίνει πως κατά μέσο όρο κάθε πελάτης ξόδεψε 100€ στο συγκεκριμένο e-shop. Έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε και το κέρδος της επιχείρησης, αν γνωρίζουμε τα έξοδα που έχουμε ανά έτος ή μπορούμε να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε το κέρδος αυξάνοντας το AOV με κάποιον από τους παρακάτω τρόπους:
#1. Δωρεάν μεταφορικά

Ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσεις το average order value. Θέτεις ένα όριο που πρέπει να ξοδέψει κάποιος, ώστε να έχει δωρεάν μεταφορικά. Για παράδειγμα με παραγγελίες άνω των 50€ δωρεάν όλα τα μεταφορικά.

#2. Πακέτα προϊόντων

Συνδύασε προϊόντα σε ένα ολοκληρωμένο σύνολο στο e-shop σου, και διαφήμισε τα σαν ένα προϊόν. Κλασσικό παράδειγμα είναι οι βιτρίνες των καταστημάτων που συνδυάζουν ρούχα με αξεσουάρ.

#3. Πρόγραμμα πόντων

Με τους πόντους αυξάνει το AOV αλλά και η συχνότητα που αγοράζουν οι πελάτες.Τι κάνει; Με απλά λόγια επιβραβεύει με πόντους τις αγορές από το e-shop και όταν φτάσουν σε κάποιο όριο τους ανταλλάσουν με μια έκπτωση. Π.χ για κάθε 100 πόντους που μαζεύει ένας πελάτης, δώρο στην επόμενη αγορά 50% έκπτωση.

Previous Post Next Post

You Might Also Like