Blog

Φωτογραφία: στροφή στην ποιότητα!

Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι ιδιοκτήτες e-shops χρησιμοποιούν φωτογραφίες για να δείξουν τα προϊόντα τους στους πελάτες. Από τη στιγμή που οι πελάτες δεν μπορούν να δουν από κοντά, να αγγίξουν και να δοκιμάσουν κάποιο προϊόν, οι φωτογραφίες είναι ο μόνος τρόπος για να πειστούν και να ψωνίσουν. Με άλλα λόγια η φωτογραφία οφείλει να είναι αντιπροσωπευτική, ελκυστική και να πείθει.

Η πρώτη εντύπωση μετράει όταν πουλάς online. Γι αυτό και βλέπουμε πολλά e-shops να δείχνουν τα προϊόντα τους από πολλές γωνίες και με zoom για να παρέχουν μια αληθινή εμπειρία στους χρήστες που μπαίνουν στη σελίδα τους. Ακολουθούν μερικά tips για καλύτερο αποτέλεσμα:

#1. Ποιότητα ,μέγεθος και χρώμα

Σε τεχνικό επίπεδο, οι φωτογραφίες της σελίδας σου πρέπει να είναι καθαρές, χρωματιστές και με ευκρίνεια λήψης. Το μέγεθος και η ποιότητα σχετίζονται απόλυτα με το πώς φαίνονται τα προϊόντα σου.

#2. Επεξεργασία

Η χρήση της τεχνολογίας βοηθάει. Υπάρχουν τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως για αυτό το σκοπό:

  •          Lightbox
  •          Zoom
  •          Full screen
  •          Photo galleries

#3. Ταχύτητα και προοπτική

Είναι σημαντικό οι φωτογραφίες να μην επηρεάζουν την ταχύτητα και την απόδοση του site. Γι αυτό οι φωτογραφίες πρέπει να είναι μικρές σε όγκο και ισορροπημένες σε διαστάσεις. Επίσης καλό είναι τα προϊόντα να προβάλλονται από πολλές γωνίες, ώστε να δίνεται έμφαση στη λεπτομέρεια, και να έχουν οι επισκέπτες την προοπτική που χρειάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Previous Post Next Post

You Might Also Like