Blog

Επιβραβεύστε τους πελάτες του e-shop σας

Είναι πολύ σημαντικό για ένα brand να αναγνωρίζει την αξία των πελατών του και να τους ανταμείβει ανά τακτά χρονικά διαστήματα  για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που του δείχνουν. Η ανταμοιβή κερδίζει ακόμα και τους πιο δύσπιστους πελάτες που έτσι επιστρέφουν για να ψωνίσουν ξανά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ενώ αυξάνει την αξιοπιστία σας σε υπερθετικό βαθμό.

Η επιβράβευση είναι επίσης ένας θαυμάσιος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας κάνοντας τη διαδικασία interactive μέσα από κανάλια όπως τα emails και τα social media. Δείξτε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε γι’ αυτούς γιατί παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην επιτυχία του brand και θέλετε να τους το δείξετε αυτό στην πράξη.

Η επιβράβευση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, όπως:

Προσφέρετε δωρεάν αποστολές προϊόντων

Τα έξοδα αποστολής είναι πολύ σημαντικά για να πάρει ο πελάτης την απόφαση να ψωνίσει. Προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή για αγορές άνω κάποιου ποσού ή αν αγοράσει κάποιος 2 προϊόντα (αν είστε μικρή τοπική επιχείρηση).

Τρέξτε ένα πρόγραμμα με πόντους

Ένας έξυπνος τρόπος να ανταμείψετε τους πελάτες σας ενώ παράλληλα τους ενθαρρύνετε για περισσότερες αγορές είναι οι πόντοι. Μπορεί να περιλαμβάνει πόντους με την αγορά προϊόντος ή με την εγγραφή και όταν μαζευτούν αρκετοί ο πελάτης να κερδίζει έκπτωση.

Διαφημίστε τους πελάτες σας στα social media της εταιρίας σας

Οι πελάτες θα ήθελαν να βρεθούν στα social media της εταιρίας σας σε ένα πρόγραμμα τύπου ο πελάτης της εβδομάδας ή λέγοντας δημόσια ένα ευχαριστώ σε αυτούς που έκαναν μια παραγγελία από το κατάστημα σας. Αυτό δίνει αξία στο brand name σας γιατί δείχνει στην πράξη ότι υπολογίζετε και δίνετε αξία στους πελάτες σας.

Κάντε ένα διαγωνισμό

Κάντε ένα διαγωνισμό και δώστε δώρα στους νικητές. Δε χρειάζεται σε ένα διαγωνισμό να ζητάτε πάντα στοιχεία. Ένα σχόλιο και ένα share από αυτούς που σας έχουν προτιμήσει αρκεί για να τους κάνετε χαρούμενους. Ο διαγωνισμός μπορεί να γίνει στα social media ή ακόμα και στη σελίδα σας.

Κάντε μια προσφορά

Δείξτε την εκτίμηση σας κάνοντας μια προσφορά ή μια έκπτωση σε αυτούς που είναι τακτικοί σας πελάτες για την επόμενη αγορά τους. Στείλτε ένα email και ενημερώστε τους πελάτες σας ότι κέρδισαν μια έκπτωση, επειδή σας προτιμούν και σας στηρίζουν.

Previous Post Next Post

You Might Also Like