Blog

Email Marketing – Πως γίνονται οι επισκέπτες πελάτες;

Οι περισσότεροι επισκέπτες ενός site, συνήθως ψάχνουν πληροφορίες για πράγματα που χρειάζονται ή κάποιες λύσεις για ένα πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζουν. Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι όλοι έτοιμοι να ψωνίσουν κάτι από σένα απλά και μόνο επειδή επισκέφτηκαν τη σελίδα σου.

Τα καλά νέα είναι ότι οι άνθρωποι που επισκέφτηκαν τη σελίδα σου, μπορούν να γίνουν πιθανοί πελάτες στο άμεσο μέλλον. Το θέμα είναι να μπορέσεις να κρατήσεις μια επαφή μαζί τους, ώστε όταν θα είναι έτοιμοι για αγορές να ψωνίσουν από σένα. Και ο τρόπος για να πετύχεις αυτή την επαφή είναι το email marketing, το οποίο μπορεί να αποδειχθεί το πιο κερδοφόρο μέσο στην online παρουσία μιας επιχείρησης.

Δες παρακάτω 4 απλά βήματα για να μετατρέψεις σταδιακά τους επισκέπτες σε πελάτες:

#1. Σχέδιο:

Κράτα το πλάνο σου απλό, προγραμμάτισε τι θα στέλνεις και πότε, και μετά ανέλυσε τα αποτελέσματα που είχες σε πωλήσεις και εγγραφές. Η ανάλυση στα αποτελέσματα θα σου δώσει τη δυνατότητα να βελτιώνεις σταδιακά το περιεχόμενο και να αντιλαμβάνεσαι τις ανάγκες του κοινού που απευθύνεσαι, με σκοπό να πετύχεις το στόχο σου.

#2. Κάνε μια σπουδαία προσφορά με αντάλλαγμα emails

Κάνε μια προσφορά ή ένα δώρο για να μαζέψεις emails. Σκέψου:

  • Ποιο είναι το μεγάλο πρόβλημα που μπορείς να τους λύσεις;
  • Τι θα ήθελαν να πάρουν δωρεάν;

Κάνε ουσιαστικά και αξιόλογα δώρα και προσφορές για να κερδίσεις τα email των επισκεπτών σου. Ο στόχος εδώ είναι να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης.

3. Διαχείριση

Στήσε ένα σύστημα με το οποίο θα επικοινωνείς με τους subscribers. Μερικά αξιόπιστα τέτοια συστήματα είναι το Aweber, το Mailchimp και το CampaignMonitor. Φρόντισε τα emails που θα στέλνεις να είναι responsive για tablet και κινητά.

4. Περιεχόμενο

Το Email marketing είναι μια ευκαιρία να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με προοπτικές.Το καλό περιεχόμενο θα μεγαλώσει το κοινό σου και θα προωθήσει την επιχείρηση. Θα φέρει νέους επισκέπτες και συνεπώς νέουςπελάτες!

Previous Post Next Post

You Might Also Like