Blog

Email Marketing – Γιατί και πώς να το ξεκινήσεις!

Γιατί Email Marketing;

Το Email Marketing χτίζει δυνατές και μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη-επιχείρησης, τις αναπτύσσει κατάλληλα και καταλήγει να αυξάνει σημαντικά τις πωλήσεις σε μια επιχείρηση που θέλει να προσφέρει πραγματικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.

Βασικά πλεονεκτήματα του είναι οι δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης, η δημιουργία πιστού κοινού, το πολύ χαμηλό κόστος και τα μετρήσιμα αποτελέσματα του.

Ενθουσιάστηκα! Πως ξεκινάμε;

#Βήμα 1: Συλλογή

Χτίσιμο και διαχείριση λίστας επαφών:

Πρόσθεσε στην σελίδα σου εγγραφή σε newsletter και εισήγαγε τα Email των πελατών που ήδη έχεις. Στη συνέχεια, πρόσφερε μέσω διαφήμισης, μια σπουδαία πληροφορία ή μια σπουδαία προσφορά, με αντάλλαγμα το Email αυτών που θα την πάρουν.

#Βήμα 2: Δημιουργία

Περιεχόμενο και δημιουργία design:

Αποφάσισε ποιος είναι ο στόχος του Email και σε ποιο κοινό απευθύνεσαι κάθε φορά. Κάνε τον αναγνώστη να το ανοίξει με μια πολύ ελκυστική πρώτη γραμμή και ένα καλοσχεδιασμένο όμορφο πλαίσιο.

#Βήμα 3: Αποστολή

Στόχευση και προγραμματισμός καμπάνιας:

Βρες τις κατάλληλες μέρες και ώρες για το δικό σου κοινό. Στείλε πληροφορίες στο κοινό σου για να μάθει σπουδαία πράγματα και να λύσει προβλήματα. Στείλε δώρα, κάρτες και προσφορές!

#Βήμα 4: Share

Διαμοιρασμός  μηνύματος στα social media:

Βάλε στο Email τα links από τα social media της εταιρίας σου. Αν το περιεχόμενο του μηνύματος είναι το σωστό, τότε θα το κάνουν share οι αναγνώστες στα δικά τους social.

3-click_email marketing_social

#Βήμα 5: Στατιστικά

Εντοπισμός και ερμηνεία αποτελεσμάτων:

Εντόπισε τα αποτελέσματα σε πωλήσεις, εγγραφές, διαγραφές, conversions και click through rates, μελέτησε τα και άλλαξε ότι χρειάζεται στο επόμενο Email.

Previous Post Next Post

You Might Also Like