Blog

Δημιουργία e-shop: Η πρώτη εντύπωση

Όταν κάποιος  επισκεφθεί τη σελίδα σας, πρέπει αμέσως να δημιουργήσετε κλίμα εμπιστοσύνης και να προσφέρετε μια καθαρή πρόταση πώλησης.

Αυτοί οι δύο παράγοντες είναι εξαιρετικά σημαντικοί για να προχωρήσει ο επισκέπτης σε αγορά και υπάρχουν τρόποι για να τους πετύχετε..

1. Καθαρή πρόταση πώλησης

Όταν ο επισκέπτης έρθει στη σελίδα σας, προσπαθεί να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις κλειδιά:

  •          Τι πουλάει αυτό το e-shop;
  •          Αρέσει σε άλλους, το ξέρει ο κόσμος;
  •          Τι κάνει αυτό το site μοναδικό, νιώθω τυχερός που το βρήκα;

Αρχικά, απαντήστε εσείς στις ερωτήσεις αυτές, και μετά προσπαθήστε να τοποθετήσετε τις απαντήσεις σας  μπροστά και ξεκάθαρα στη σελίδα σας.

Τι πρέπει να ξέρετε για να δώσετε τις κατάλληλες απαντήσεις:

  •          Τα προϊόντα σας από πού προέρχονται;
  •          Σε ποιους απευθύνονται;
  •          Ποιες είναι οι εγγυήσεις για την ποιότητα τους;
  •          Ποια είναι τα μοναδικά πλεονεκτήματα που έχουν;
  •          Ποια είναι η προσωπική σας ιστορία και τι αξία δίνει αυτό στα προϊόντα σας?
  •          Τι προσφέρετε που κανείς άλλος δεν προσφέρει?

Οι έρευνες δείχνουν ότι 65% των πελατών πρέπει να δουν ή να ακούσουν 3-5 φορές για την αξία των προϊόντων σας για να το πιστέψουν. Άρα αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να τοποθετήσετε τις απαντήσεις αυτές στη σελίδα σας για να τους πείσετε.

2. Φτιάξτε κλίμα εμπιστοσύνης

Η διαδικασία αυτή χωρίζεται σε 4 στάδια:

  •          Απόδειξη ύπαρξης

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά είναι σημαντικό: Ο κόσμος θέλει να ξέρει ότι είστε πραγματική επιχείρηση, και όχι απλά μια σκιά στο internet.

Σε αυτό το στάδιο ο επισκέπτης αναρωτιέται:

  •          Υπάρχει φυσικό κατάστημα;
  •          Ποιά είναι η διεύθυνση;
  •          Ποιές είναι οι ώρες λειτουργίας;
  •          Υπάρχει τηλέφωνο ή e-mailεπικοινωνίας;
  •          Η βάση τους είναι στη χώρα μου;

Δε θα χρησιμοποιήσουν απαραίτητα όλες αυτές τις πληροφορίες, απλώς θα ξέρουν ότι είστε πραγματική εταιρία και μπορούν να σας εμπιστευτούν.

  •          Νομιμότητα / Πολιτικές εταιρίας

Υπάρχει πολιτική επιστροφών και όροι χρήσης;

Είναι σχεδόν απίθανο να μπει κάποιος να τα διαβάσει όλα αυτά, αλλά είναι καλό να υπάρχουν αυτές οι πληροφορίες κάπου στο footer της σελίδας, γιατί ο επισκέπτης νιώθει ασφάλεια για τις συναλλαγές του με το κατάστημα.

  •          Απόδειξη στα Social Media

Άσχετα πόσο επενδύσατε στη δημιουργία του e-shop, πόσο καλά είναι τα προϊόντα σας, πόσο καταπληκτικές είναι οι φωτογραφίες των προϊόντων σας, τίποτα δεν ξεπερνάει τη δύναμη του κοινού. Οι επισκέπτες θα αναρωτηθούν:

  •          Τι δημοσιεύσεις κάνουν;
  •          Πόσους followers έχουν στα social;
  •          Με πόσο τους έχουν βαθμολογήσει όσοι αγόρασαν;
  •          Ποιοι τους συστήνουν σαν επιχείρηση;
  •          Διεκπεραίωση

Αυτό το στάδιο έρχεται αργότερα, όταν η παραγγελία φτάσει στο checkout.

  •          Πόσο εύκολο είναι να επιστραφεί ένα προϊόν;
  •          Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής, χρησιμοποιούν Paypal;
  •          Με ποιες εταιρίες courier συνεργάζονται;
  •          Μπορώ να δω την πορεία της παραγγελίας μου;
  •          Με ενημερώνουν για να ξέρω που βρίσκεται;

Σκεφτείτε απλά, ότι αυτά είναι πράγματα που ψάχνετε κι εσείς όταν ψωνίζετε από ένα e-shop. Άρα το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και όταν κάποιοι άλλοι θέλουν να ψωνίσουν από σας. Στο τέλος, θα έχετε κερδίσει έναν πελάτη, που σίγουρα θα είναι ευχαριστημένος, και όχι μόνο θα ξαναψωνίσει  από το e-shop σας, αλλά θα το προτείνει και στους φίλους του.

Παρατηρείστε ότι οι μεγαλύτεροι παίκτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό ούτε έχουν  απίθανα προϊόντα που δεν υπάρχουν πουθενά. Απλά χρησιμοποιούν βασικές αρχές σχεδίασης για να φαίνονται ξεκάθαρα τα προϊόντα και οι προτάσεις τους, και ακολουθούν τις βασικές αρχές αγοράς-πώλησης, με βάση το κοινό που απευθύνονται.

Previous Post Next Post

You Might Also Like