Blog

Digital marketing: Καμπάνιες και Αποτελέσματα

Όταν ξεκινάμε μια ενέργεια digital marketing για την επιχείρηση μας έχουμε συνήθως μια ιδέα στο μυαλό μας: ότι θα πετύχουμε. Έχουμε όμως τον έλεγχο αυτής της ενέργειας; Μπορούμε να διασφαλίσουμε την επιτυχία ή έχουμε την ψευδαίσθηση ότι τα πράγματα θα πάνε όπως τα έχουμε σχεδιάσει επειδή απλά και μόνο έχουμε τη δύναμη της θέλησης;

Το θέμα έλεγχος είναι κάτι που πολλοί από μας το θέτουμε γενικά στη ζωή μας, ακόμη και στα χόμπι μας ή στις κοινωνικές μας συναναστροφές. Πιστεύουμε δηλαδή ότι βάσει των ικανοτήτων και των δυνατοτήτων μας μπορούμε να σχεδιάσουμε έτσι τη ζωή μας ώστε να έχουμε τον έλεγχο και να πάνε όλα όπως τα περιμένουμε.

Και μάλιστα επαγγελματίες στο χώρο του marketing, της διαφήμισης και της πληροφορικής μας διαβεβαιώνουν πως αν συνεργαστούμε μαζί τους, θα πάρουμε ακριβώς αυτό που περιμένουμε και αυτό που έχουμε ονειρευτεί. Ισχύουν όμως όλα αυτά, όταν κάνουμε μια καμπάνια digital marketing;

Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν έχουμε απόλυτα τον έλεγχο σε ενέργειες που επιλέγουμε να ξεκινήσουμε. Και αυτό γιατί το digital είναι live και interactive. Πάντα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας την ερώτηση: Να πάρω το ρίσκο; Όλα τα υπόλοιπα, αν είμαστε τυχεροί, είναι θέμα ροής. Αν εμείς κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, επενδύσουμε την ενέργεια και τα χρήματα μας σε ανθρώπους που επίσης θα κάνουν τη δική τους δουλειά, ίσως τα πράγματα να «τρέξουν» όπως τα θέλουμε, ίσως και καλύτερα και να μείνουμε ευχαριστημένοι. Πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν και πιθανότητες αποτυχίας.

Όταν η ψευδαίσθηση του ελέγχου συγκρούεται με την πραγματικότητα, τονίζεται ο μύθος ότι μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα.

Είσαι υπεύθυνος για ότι κάνεις, αλλά δεν έχεις την εξουσία και τον έλεγχο του αποτελέσματος. Και μπορείς είτε να κρύψεις αυτή την αλήθεια είτε να σκεφτείς ότι θέλεις να πάρεις το ρίσκο και να δοκιμάσεις με ώριμη σκέψη, με σωστούς συνεργάτες και με όλες σου τις δυνάμεις για το καλύτερο αποτέλεσμα!

Previous Post Next Post

You Might Also Like