Blog

Content Marketing: Τι διαλέγεις για το κοινό σου;

Για να πετύχει το περιεχόμενο ενός άρθρου πρέπει να υπηρετεί το σκοπό για τον οποίο φτιάχνεται. Ακολουθούν 4 είδη content που αξίζει να πειραματιστεί κανείς, για να δει τα επιθυμητά αποτελέσματα στο δικό του κοινό..

Entertaining Content

Το επιλέγουν συχνά οι εταιρίες, είναι πολλές φορές αστείο, και φέρνει πολλά share και views:

Video: Jinxy Jenkins, Lucky Lou:

3-click

 

Educational Content

Είναι και ο κύριος σκοπός αυτού εδώ του blog. Ένας τρόπος να χτίσεις εμπιστοσύνη, και να μοιραστείς τη γνώση με τους αναγνώστες σου:

Τι είναι το inbound marketing:

3-click_inbound_marketing

 

Inspirational Content

Είναι το είδος που μπορεί να εμπνεύσει συζητήσεις, ιδέες και συναισθήματα και να δώσει απαντήσεις σε πραγματικά projects:

Marketing: Τέχνη ή επιστήμη;

3-click-marketing

 

Content to Convert

Ο σκοπός του είναι να πείσει τους πελάτες να κάνουν μια ενέργεια ,π.χ.  να εγγραφούν σε μια υπηρεσία ή να αγοράσουν ένα προϊόν:

Και newsletter έχουμε…!

newletter 3-click

 

Συμπερασματικά:
Το βασικό είναι να πειραματίζεσαι με το περιεχόμενο που επιλέγεις. Χρησιμοποίησε διαφορετικά είδη content και δες ποια δουλεύουν περισσότερο για σένα και τους πελάτες σου. Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός, γι’ αυτό δοκίμασε περισσότερα από ένα είδη περιεχομένου, μέχρι να βρεις την ιδανική συνταγή, ώστε να διατηρείς το περιεχόμενο σου φρέσκο και ενδιαφέρον!

Previous Post Next Post

You Might Also Like