Blog

Brand Strategy – Χτίσε το brand name σου

Το Brand name μιας εταιρίας πρέπει να δείχνει στον κόσμο ποιά είναι και τι αντιπροσωπεύει. Με βάση αυτή την πληροφορία ακολουθούν 5 μικρά tips για ένα επιτυχημένο χτίσιμο του brand σου, με στόχο να σε μάθουν περισσότεροι αλλά και να σε θυμούνται με τον τρόπο που θέλεις:

#1. Σκοπός

Ο σκοπός της εταιρίας σου πρέπει να είναι ξεκάθαρος και να σε διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σου. Για παράδειγμα σκοπός της εταιρίας μας είναι η σίγουρη επιτυχία ή ότι διαθέτουμε την καλύτερη ποιότητα ή έχουμε τις καλύτερες τιμές.

#2. Συνέπεια

Το κλειδί για να φανείς συνεπής είναι δίνοντας το στίγμα σου μέσα από τη δουλειά σου ξεκάθαρα, χωρίς να μπερδεύεις το κοινό σου.

#3. Συναίσθημα

Χρησιμοποιώντας συναίσθημα στη στρατηγική σου, δημιουργείς αμέσως ένα κοινό γύρω από το brand σου που ενώνει το κοινό σου με σένα αλλά και τους πελάτες μεταξύ τους.

#4. Ευελιξία

Ενώ η συνέπεια έχει ως στόχο να δώσει σταθερότητα στο brand σου, η ευελιξία δίνει τη δυνατότητα για αλλαγές που εγείρουν το ενδιαφέρον για την εταιρία σου μέσα από έξυπνες ενέργειες digital marketing και νέες ιδέες που ανανεώνουν το μήνυμα σου προς το κοινό.

#5. Αφοσίωση

Αν έχεις ήδη ανθρώπους που αγαπάνε τη δουλειά σου, την εταιρία σου και γενικά το brand σου, αντάμειψε τους για αυτή την αγάπη. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που θα μιλήσουν στους φίλους τους με καλά λόγια για σένα, θα γράψουν στα socialmedia για σένα και θα χτίσουν τη φήμη σου.

Previous Post Next Post

You Might Also Like