Blog

Αξίζει το FaceBook για επιχειρήσεις;

Τον Ιανουάριο του 2015, το Facebook δήλωσε πως θα μειώσει ακόμη περισσότερο το reach από δημοσιεύσεις που προέρχονται από διαφημίσεις, αλλά και από δημοσιεύσεις που προέρχονται από επιχειρήσεις γενικά, που σημαίνει ότι θα φτάσει ίσως και κάτω από το 2% που είχε φτάσει το 2014. Πως πρέπει λοιπόν μια επιχείρηση να διαχειριστεί το Facebook για να ακουστεί και να φτιάξει ένα κανάλι πωλήσεων στα social media;

#1. Λιγότερες αλλά υψηλής ποιότητας δημοσιεύσεις

Δημοσίευσε περιεχόμενο που είσαι 100% σίγουρος ότι έχει αξία και το κοινό σου μπορεί να το μοιραστεί με τους φίλους του, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να μειώσεις τον όγκο των καθημερινών posts.

#2. Facebook Ads

Η διαφήμιση στο Facebook είναι ακόμα η πιο στοχευμένη πληρωμένη διαφήμιση που υπάρχει. Επίσης προσφέρει πολύ δυνατό ROI – return on investment αν διαφημίζεις καλό περιεχόμενο και στοχεύσεις σωστά το κοινό σου.

#3. Κράτα την πώληση στην ιστοσελίδα σου

Πώληση στη σελίδα σου σημαίνει link στο post  στο facebook, που πηγαίνει τους επισκέπτες να ψωνίσουν από το e-shop σου.

#4. Οι Έλληνες ξοδεύουν ΠΟΛΥ χρόνο στο Facebook

Το Facebook είναι ακόμα το πιο δημοφιλές social media στην Ελλάδα και αυτό για μια επιχείρηση σημαίνει ευκαιρίες να στοχεύσει το δικό της κοινό από το τεράστιο και φανατικό κοινό που υπάρχει στο Facebook.

Previous Post Next Post

You Might Also Like