Blog

Ad blocking

Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στους browsers. Δεν τις αγνοούν απλά όπως έκαναν παλιότερα, αλλά μπαίνουν στη διαδικασία να κατεβάσουν εφαρμογές και προγράμματα ad blocking.

Όταν οι διαφημίσεις είναι προαιρετικές και ο χρήστης έχει την επιλογή να τις δει ή όχι, όταν είναι στοχευμένες και σχετικές με ένα συγκεκριμένο κοινό, τότε παρατηρούνται και καλύτερα αποτελέσματα. Όταν όμως οι διαφημιστές εκβιάζουν τη διαφήμιση, οι χρήστες απαντούν με ad blocking. Για παράδειγμα όταν κάποιος θέλει να ακούσει ένα τραγούδι, ή να δει ένα video  30 δευτερολέπτων, και αναγκάζεται να παρακολουθήσει μια διαφήμιση πρώτα, ή να κλείνει συνέχεια παράθυρα, τότε νιώθει πως εκβιάζεται και στο τέλος αποφασίζει να τις μπλοκάρει όλες, ακόμα και αυτές που ξέρει ότι είναι προαιρετικές και τον ενδιαφέρουν.

Για να επικοινωνήσεις με το κοινό σου πρέπει να κερδίσεις το προνόμιο αυτής της επικοινωνίας. Δεν είναι εύκολο και απαιτεί χρόνο, αλλά μόνο έτσι χτίζεις εμπιστοσύνη και δυνατό brand name στην αγορά. Με τη βασική προϋπόθεση ότι ξεκινάς από ένα καλοσχεδιασμένο προϊόν. Ένα πολύ καλό προϊόν θα φέρει από μόνο του πελάτες στην εταιρία σου. Και αυτό γιατί η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι μακράν η καλύτερη διαφήμιση.

Μπορείς να επιλέξεις να  εκβιάσεις μια διαφήμιση ή απλά να σχεδιάσεις ένα καλό προϊόν και να το διαφημίσεις σε κάποιον που θέλει να το δει. Η απόφαση είναι δική σου.

Previous Post Next Post

You Might Also Like