Blog

6 Λάθη που κάνουν τα Brands στο Instagram

Το Instagram ξεκίνησε το 2010 και έδωσε την ευκαιρία στα brands να έρθουν πιο κοντά με το κοινό τους μέσα από τη λήψη και το διαμοιρασμό φωτογραφιών και βίντεο. Έγινε γνωστό χάρη στα φίλτρα φωτογραφιών του, ενώ σήμερα διαθέτει φίλτρα και για βίντεο, καθώς επίσης και πληθώρα άλλων εργαλείων φιλικών προς το χρήστη.

Το Instagram ανήκει στο Facebook, με την εξαγορά να έχει πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2012 έναντι 1 δισ. δολαρίων, και να συμμετέχουν σήμερα πάνω από 300 εκατ. χρήστες.

Αυτό που έχουν να κάνουν τα brands στο instagram είναι να προσεγγίσουν το κοινό τους με δημιουργικό τρόπο, και να αποφύγουν λάθη, ώστε να ενισχύσουν την παρουσία τους στα social media.

Λάθος #1: Έλλειψη στρατηγικής

Καθόρισε τους στόχους σου όπως και στο Facebook. Φτιάξε μια στρατηγική, και φρόντισε κάθε τι που ανεβάζεις στο instagram να προσθέτει αξία στο brand σου και να σε φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου.

Λάθος #2: Δεν εστιάζουν στην ποιότητα

Το ποιοτικό περιεχόμενο κάνει τη διαφορά στο instagram όπως και σε όλα τα social media.Απλά σκέψου πως δουλεύει. Οι χρήστες σκρολάρουν τη σελίδα τους προς τα κάτω και σταματούν μόνο όταν κάτι τους τραβήξει την προσοχή. Άλλες φορές πάλι εξερευνούν το instagram μέσω hashtags, μέχρι να βρουν ένα video ή μια φωτογραφία που τους αρέσει. Όσο περισσότερο εστιάσεις στην ποιότητα του περιεχομένου σου, τόσο περισσότεροι θα σταθούν στο λογαριασμό σου.

Λάθος #3: Δεν ποστάρουν με συγκεκριμένη συχνότητα

Η συχνότητα των posts πρέπει να ακολουθείται πιστά μέσα από συγκεκριμένο πλάνο. Βρες την αναλογία ποσότητας posts με ποιότητα περιεχομένου και κάνε τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό.

Λάθος #4: Κακή χρήση των Hashtags

Το λάθος εδώ είναι να βάζεις πολύ λίγα hashtags ή καθόλου. Οι έρευνες λένε πως τα posts με 11 και πάνω hashtags παίρνουν 80% περισσότερο interaction από αυτά που έχουν μόνο δύο.

Λάθος #5: Αγοράζουν Fake Followers

Αν δεν έχεις την πρόθεση να φτιάξεις το κοινό σου με οργανικό τρόπο, απλά μην ασχοληθείς με το instagram. Οι ψεύτικοι followers και τα spam accounts δε θα σε βοηθήσουν να πετύχεις κανένα στόχο.

Λάθος #6: Προωθούν μόνο τα προϊόντα τους

Ένα brand που ποστάρει μόνο τα προϊόντα του, γίνεται γρήγορα βαρετό και ίσως ενοχλητικό. Φρόντισε να προωθείς τη δουλειά σου έξυπνα, στο σωστό χρόνο και τη σωστή στιγμή, για να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού σου και να μην το κουράζεις.

Previous Post Next Post

You Might Also Like