Blog

5 Tips για διαφήμιση στο Facebook

Το Facebook είναι αναμφίβολα η πιο εύκολη πλατφόρμα για διαφήμιση PPC στα social media. Υπάρχουν όμως κάποιες τεχνικές που βοηθούν σε μεγαλύτερα conversion rates και βελτιωμένο ROI (Return Of Investment).

#1. Χώρισε τις διαφημίσεις σου

Αυτή η μέθοδος επιτρέπει καλύτερο έλεγχο για να δεις ποια έχει τα καλύτερα αποτελέσματα στο κοινό σου. Έλεγξε κάθε 24 ώρες την πρόοδο τους και σταμάτα όποια έχει χαμηλή αποδοτικότητα.

#2. Ξεχώρισε τις αναφορές δεδομένων

Έτσι θα βρεις ποια δεδομένα ανταποκρίνονται σε κάθε διαφήμιση που κάνεις, και θα καταλάβεις καλύτερα ποιο κοινό να στοχεύσεις.

#3. Φτιάξε μια λίστα προτεραιοτήτων για τις εκστρατείες σου

Οι διαφορετικές διαφημιστικές εκστρατείες απαιτούν και διαφορετικό budget. Φτιάχνοντας μια τέτοια λίστα θα ξέρεις ποια καμπάνια αξίζει μεγαλύτερη προσοχή αλλά και πόσα χρήματα απαιτεί. Για παράδειγμα πελάτες που ψωνίζουν συχνά από σένα, μιλάνε στο facebook για σένα και διαμοιράζουν το περιεχόμενο σου, μπαίνουν σε λίστα πρώτης προτεραιότητας.

#4. Στόχευσε νέα κοινά για Like στη σελίδα σου

Μπορείς να εξαιρέσεις αυτούς που έχουν κάνει ήδη like στη σελίδα σου ή να στοχεύεις φίλους φίλων κατά περιόδους με σκοπό να μεγαλώσεις το κοινό σου.

#5. Διάλεξε το κατάλληλο Call-To-Action Button

Υπάρχουν οι επιλογές Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now ή Download. Διάλεξε τι θες απ’ όλα με βάση τους στόχους που έχεις θέσει. Τα Call-To-Action buttons είναι πολύ σημαντικά για όσους μπαίνουν από κινητά γιατί τους οδηγούν άμεσα σε αυτό που ψάχνουν.

Previous Post Next Post

You Might Also Like