Blog

3 λάθη στο SEO και πως να τα διορθώσετε

Τα ίδια λάθη στο SEO παρατηρούνται ξανά και ξανά στις περισσότερες ιστοσελίδες. Εδώ αναφέρονται τα 3 πιο συνηθισμένα από αυτά και πως να τα αποφύγετε:

SEO λάθος #1 – ‘Black Hat’ SEO τακτικές

Υπάρχουν εταιρίες που χρησιμοποιούν ‘black hat’ SEO τακτικές για να δουν τη σελίδα τους να ανεβαίνει γρήγορα στα αποτελέσματα της Google. Οι Black hat τακτικές είναι αυτές που επικεντρώνονται στο πως θα δει η Google καλύτερα μια σελίδα και όχι με βάση το κοινό και το περιεχόμενο της σελίδας. Συνήθως αυτές οι τακτικές δεν υπακούν στους κανόνες των μηχανών αναζήτησης. Αυτό είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι, καθώς η Google αλλάζει συνεχώς τον τρόπο που βλέπει τις σελίδες, αναγνωρίζει πλέον τέτοιες τακτικές και σε πολλές περιπτώσεις τις τιμωρεί παραδειγματικά. Κάποιες από αυτές τις τακτικές είναι:

Κακή ποιότητα links

Διπλότυπο περιεχόμενο

Υπερχρήση των keywords

Η Google πλέον θέλει καλή ποιότητα, και περιεχόμενο σχετικό με το προϊόν. Οι σελίδες που δεν παίζουν με τους κανόνες της Google απλά δεν βγαίνουν στα αποτελέσματα.

Η πρόταση:

Χρησιμοποιείστε τα δωρεάν εργαλεία της Google για να δείτε που βρίσκεστε στα αποτελέσματα. Δείτε που βρίσκεται η σελίδα, ποιά είναι τα λάθη και οι παραλείψεις, πόσοι και ποιοί μπαίνουν στο site σας, και πόσα back links έχετε. Μείνετε συντονισμένοι με τη Google για να γνωρίζετε τι γίνεται στη σελίδα σας ανά πάσα στιγμή. Πως θα το κάνετε:

1. Προσθέστε το site σας στο Google Webmaster Tools. Έτσι η Google θα μάθει για τη σελίδα σας και θα αρχίσει να την ψάχνει. Υποβάλετε ένα sitemap και βεβαιωθείτε ότι η Google μπορεί να διαβάσει όλες τις σελίδες που είναι ορατές.

2. Φτιάξτε λογαριασμό στο Google Analytics. Εξετάστε καθημερινά τα πιο σημαντικά στοιχεία που σας δίνει. Από αυτό το σημείο και μετά μπορείτε να αρχίσετε να βελτιώνετε τη σελίδα σας.

3. Μείνετε ενημερωμένοι για τα Google updates.

 

SEO λάθος #2 – Δεν έχετε keyword στρατηγική

Το πιο συχνό λάθος. Το Internet έχει πολλές σελίδες, που όλες συναγωνίζονται μεταξύ τους. Σαν ιδιοκτήτες πρέπει να είστε συγκεκριμένοι και ξεκάθαροι για να ακουστείτε. Για να επιβιώσετε online πρέπει να επικεντρωθείτε στα πλεονεκτήματα σας και να λειτουργήσετε έξυπνα για να δείτε την εταιρία σας ψηλά στην κατάταξη.

Η πρόταση:

Φτίαξτε μια keyword στρατηγική. Μπορεί να μην βγαίνετε πρώτη σελίδα με τα πολύ ανταγωνιστικά keywords, αλλά μπορεί να έχετε μια πολύ καλή ευκαιρία σε πιο εξειδικευμένες λέξεις κλειδιά. Απλά tips για να φτιάξετε τη δική σας keyword στρατηγική:

Ποιό μήνυμα θέλετε να περάσετε;

Τι ψάχνει το κοινό σας στο Google;

Τι προβλήματα λύνει το προϊόν σας ή η υπηρεσία που προσφέρετε;

Σε ποιες περιοχές στοχεύετε;

 

Πως θα το κάνετε:

Φτιάξτε μια λίστα από πιθανά keywords

Δείτε στο Google Keyword Tool τι ψάχνει το κοινό σας.

Βρείτε ποιά είναι αυτά που σας αντιπροσωπεύουν καλύτερα και βάλτε τα μέσα στη σελίδα σας.

 

SEO λάθος #3 – Δεν έχετε μοναδικά Title και Description Tags

Το title tag είναι το κείμενο που περιγράφει ένα online έγγραφο. Είναι το δεύτερο πιο σημαντικό SEO στοιχείο (το πιο σημαντικό είναι το περιεχόμενο), και εμφανίζεται σε 3 μέρη κλειδιά: στους browsers, στα αποτελέσματα αναζήτησης, και στα εξωτερικά websites.  Το λάθος εδώ είναι η σελίδα να έχει το ίδιο title tag για όλες τις σελίδες.

Η πρόταση:

Title tags: Αλλάξτε τον τίτλο με ένα από τα keywords που έχετε επιλέξει. Όλα τα title tags πρέπει να είναι μοναδικά και να αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενο της σελίδας. Tip: Οι τίτλοι σας να μην είναι πάνω από 65 χαρακτήρες.

Description tags: Εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google και πρέπει να αναφέρεται στο περιεχόμενο της σελίδας. Tip: Κάτω από 160 χαρακτήρες. Η περιγραφή κάνει τον επισκέπτη να μπει στη σελίδα η να φύγει, γι’ αυτό φτιάξτε την καλή!

Αυτά ήταν τα 3 πιο συνηθισμένα SEO λάθη που συναντάμε στις ιστοσελίδες. Ακολουθήστε αυτά τα βήματα  στο SEO και σε λίγο καιρό θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα στο Google.

Previous Post Next Post

You Might Also Like