Blog

10 λάθη που κάνεις με τη σελίδα σου

Μια ιστοσελίδα δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια για μια επιχείρηση, αλλά ανάγκη. Όμως, επειδή επένδυσες σε μια σελίδα δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητα αποτελεσματική και ότι θα ξεκινήσουν μαγικά περισσότερες πωλήσεις. Υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι για να εξηγήσουν το γιατί, και παρακάτω ακολουθούν οι 10 πιο συχνοί:

#1. Δεν είναι φιλική στα κινητά
Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, υπάρχουν ακόμα σελίδες που δεν είναι responsive σε όλες τις συσκευές.

#2. Περιέχει πολλή ορολογία
Μπορεί στη δουλειά σου να θεωρείσαι αυθεντία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο κόσμος που σε βλέπει μπορεί και να καταλάβει τα πάντα. Τσέκαρε με έναν φίλο σου αν έχει άγνωστες λέξεις όταν διαβάσει τη σελίδα σου.

#3. Δεν έχει καλό περιεχόμενο
Κανείς δε θα χάσει το χρόνο σου σε μια σελίδα που δεν έχει να του προσφέρει τίποτα, και απλά θα σε προσπεράσει για μια πιο ενδιαφέρουσα.

#4. Δεν έχει χρήσιμες πληροφορίες
Ακριβή διεύθυνση, χάρτη, τηλέφωνο, email, social media buttons, ωράριο λειτουργίας, τιμές. Απλές και χρήσιμες πληροφορίες που δεν είναι αυτονόητες και δυστυχώς δεν υπάρχουν σε όλες τις σελίδες.

#5. Είναι αργή
Αν η σελίδα είναι αργή, άλλαξε τη. Οι διαδικτυακοί ρυθμοί είναι πολύ γρήγοροι, και αν κάποιος έχει μια τέτοια εμπειρία από σένα, μάλλον δε θα ξαναμπεί ποτέ.

#6. Δεν έχει ξεκάθαρο call-to-action
Οι επισκέπτες έρχονται για να δουν τη σελίδα αλλά δε θα μαντέψουν από μόνοι τους τι να κάνουν. Για αυτό πρέπει να τους παρακινήσεις με ένα call to action button που να φαίνεται καθαρά στη σελίδα.

#7. Είναι παλιά και ξεπερασμένη
Δε χρειάζεται να φτιάχνεις νέα σελίδα κάθε μήνα. Αυτό που χρειάζεσαι είναι μια όμορφη σελίδα. Αν η σελίδα σου είναι πολύ παλιά,  και όταν την ανοίγεις δε σου αρέσει, είναι ώρα να την ανανεώσεις.

#8. Είναι ενοχλητική
Και όμως υπάρχουν ακόμα σελίδες που όταν μπαίνεις, ξεκινά μουσική, παίζουν video, αναβοσβήνουν banners, και βλέπεις χρωματιστές γραμματοσειρές.

#9. Έχει σπασμένα links
Τσέκαρε όλους τους συνδέσμους στη σελίδα σου, για να δεις αν δουλεύουν. Και μετά φρόντισε να δουλεύουν.

#10. Δεν την ξέρει κανένας
Βρες τα κανάλια και τις διόδους επικοινωνίας που σε αντιπροσωπεύουν, για να δείξεις τη σελίδα σου και τη δουλειά σου στον κόσμο.

Previous Post Next Post

You Might Also Like